• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • standby
    AnPa skrev 2011-08-25 18:46:03 följande:
    Standby: Jag betvivlar att du sett några All Black by Marc Jacobs, de tillverkades i 15 ex. De såldes i London, Dubai, Paris, Amsterdam och i New York, tror inte att flera hittat hit Men du har nog sett flera vanliga All Black De säljs ju överallt

No no jag är helt säker, har sett en MJ! Ser nu att jag skrev som om jag hade sett flera st men jag menade att jag ofta ser all black som jag verkligen gillar. *funderar på varför jag ej köpte en sån..* 
    En MJ har jag dock sett, promise Solig  Precis i hörnet Birger Jarlsgatan/Kungsgatan. Stannade, glodde, vände mig om. Kollegorna jag var på lunch med undrade vad jag pysslade med ha ha.
  • SchumiFerrari

Nu verkar det som att min Gecko ska få nytt hem... Hoppas bara få hem min "nya" Cam innan bebis kommer om 4-6 veckor....

• Sweetheartno1

Gaaah !! Nu gnisslar det i själva "ryggfällningsknappen" alltså den stora runda vita ! Sambon försökte få in silikonspray, men vi lyckades inte !
    Hur ska jag göra ? Kan inte använda en vagn som gnisslar !

• Sweetheartno1

AnPa: Är du inte en ängel ?!
    Ska jag plocka bort liggdelstyget också ?

• Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-08-26 09:55:53 följande:
    *rodnar* jag skulle nog göra det om jag orkade. Jag har aldrig fått någon fläck på klädseln av silikonspray, men kan inte svära på att det inte blir det. Så plocka av den för säkerhets skull
    Eller täck över bara, exempelvis bakplåtspapper och tejp tänker jag mig kan funka?
  • Sweetheartno1

Fan va ni är smarta ! Hjärta
    Nu ska jag genast göra det ! Har äntligen fått ner Vilda i sin säng !  

• bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2011-08-26 09:58:57 följande:
    Eller täck över bara, exempelvis bakplåtspapper och tejp tänker jag mig kan funka?

oups, jag höst-recondade Frogen igår och sprutade silikonspray och litiumfett hejvilt. Såg nu att det blivit 3 små droppar på suffletten... får försöka få bort dem... galltvål?
    I övrigt är den så fin nu så, den rosa sommarsuffletten sitter kvar för den är så himla snygg - och så rosa bubbelgums fleecetopp på sittdelen. Barnen vill ha en blommig dyna så vi varierar oss duktigt. Åh va jag är glad för det rosa fleece-setet. Även om suffletten är grymt solblekt, men ändå snygg. Och jag trodde att jag skulle tycka fleece var lite äckligt, men den här är som en rosa teddybjörn!