• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Asereht

Jag och min man kör båda vår Frog. Vi är visserligen lika långa s det kanske inte gilla.

Jag älskar min Frog! Tycker den är suverän på alla sätt.

Gult och cerise är jättesnyggt verkligen! Jag gillar även kombinationen röd och gul, brun och gul och så marin och gul. Därav har jag en gul åkpåse som jag tokgillar.

• Duntoffla

God dagens!

Trodde väl aldrig jag skulle säga detta men jag funderar på att sälja min älskade cam. Sen vi köpte UJ:n så kör jag aldrig camen hemma utan använder bara som shoppingvagn. Lillskruttan är 1 år nu och jag funderar på en Bee nu när hon troligen sitter bättre i en sån än för ett halvår sen.

Donkeyn är ju rackarns fin men kanske lite dyr för att användas sporadiskt.

Ni som har Bee, vad är nackdelarna med den? Är den väldigt racklig? Den är ju låg i sitsen, är det ngt nackdel tycker ni?

Det som är trist är att man inte byter delar och färger lika lätt tycker jag. Vad är rimligt att ge för en beg Bee +?

• Sweetheartno1

Mami82: Vad är det för fäll du har i vagnen ? Såg riktigt mysigt ut !!

• Joddan
    Sweetheartno1 skrev 2011-08-27 09:46:16 följande:
    Mami82: Vad är det för fäll du har i vagnen ? Såg riktigt mysigt ut !!
    Tänkte också fråga
    Silas 2009-03-03 Lily 2011-04-30 minigard.blogspot.se
  • Minmami

Köpte den till min äldre dotter som snart är 6 när hon föddes. Har passat i alla liggdelar o sittdelar. Är utskuret o sytt på baksidan så man kan ändra o fixa höjd på selen också. Antar att det helt enkelt är en barnvagnsfäll . Mycket användbar iaf.

• Lillstroem

En bekant har köpt en långhårig dyna från köpbarnvagn.se, 70X30cm med hål för selen som kändes riktigt mysig.

• Sweetheartno1

Den ser nästan ut som oth's ulldyna ?