• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Surkatt

PANIK!!!! Min sexmånaders väger över elva kilo!!!! Inser att tiden jag och min lilla fina frog har tillsamman troligtvis kommer bli kortare än jag hitills trott ....  

Måste nog skaffa en trea ändå... Får helt enkelt spara froggen ett par fem år så att jag har den IFALL det blir aktuellt....

Jag ber alltså en liten bön till högre makter om att den där nyheten som kommer kring jul (eller vad det var) är en vagn för oss med större barn... Rimligtvis med camklädslar....  

• Asereht

Du ser, fröken och jag har koll. *ha ha*

Jag var spekulant på en uj, mannen som svarade på mailen sa att den var lila. Det var den inte! Den var marinblå och väldigt solblekt! Det var inte det enda han inte hade koll på visade det sig när jag fick prata med frun istället. Det blev inget köp för min del. *s*

• Joddan

Hahaha! Killen jag köpte froggen av idag sa att det går att köpa till snökedjor till hjulen om det var mkt hjul

• Lindadjo
    Joddan skrev 2011-08-30 18:47:00 följande:
    Hahaha! Killen jag köpte froggen av idag sa att det går att köpa till snökedjor till hjulen om det var mkt hjul
    Hahaha... ser det framför mig. Man rasslar runt med stora kedjor runt hjulen i snön
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Surkatt

Hahahaha! Snökedjor... och det är ju väldigt praktiskt att ha i varukorgen också. Bara att plocka fram när det blir dåligt väglag