• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • bohusbebis

Oups, det var en mkt snyggare tabell när jag klistrade in, testar så här kanske: Postpaket För kollin som är längre än 1,2 meter tillkommer en avgift på 125:- (100:- exkl moms) Max vikt i kg Pris per kolli Pris per kolli, skrymmande 15 280 kr 412,50 kr 20 325 kr 480 kr Kollin som har en längd + omkrets som är större än 2m taxeras som skrymmande.

• bohusbebis

nähä, så här då?
    Max 15 kg kostar 280 kr, skrymmande 412,50
    Max 20 kg kostar 325 kr, skrymmande 480 kr

Som skrymmande räknas det om det är längre än 1,2 meter eller har en längd + omkrets som är större än 2 m.
    Vårt ombud mäter dock aldrig längd+omkretsen utan bara hur långt det är.
    (kom på att det med vår Frog också kom en ståbräda, därför blev det 325 kr)   

• Joddan
    bohusbebis skrev 2011-08-29 11:02:36 följande:

nähä, så här då?
    Max 15 kg kostar 280 kr, skrymmande 412,50
    Max 20 kg kostar 325 kr, skrymmande 480 kr

Som skrymmande räknas det om det är längre än 1,2 meter eller har en längd + omkrets som är större än 2 m.
    Vårt ombud mäter dock aldrig längd+omkretsen utan bara hur långt det är.
    (kom på att det med vår Frog också kom en ståbräda, därför blev det 325 kr)   

Tack! Min låda är nog större än så. Ska jag satsa på bubbelplast och svart soppsäck ist då? För den blir ju inte så stor ändå...? Vart köper man bubbelplast Drömmer
    Silas 2009-03-03 Lily 2011-04-30 minigard.blogspot.se
  • Överbandsfürern

En fråga:

De vita knapparna är lite tröga när jag ska ändra läge på sittdelen, finns det något smart sätt som det går att åtgärda på?

• Noiis
    Joddan skrev 2011-08-29 11:43:25 följande:
    Tack! Min låda är nog större än så. Ska jag satsa på bubbelplast och svart soppsäck ist då? För den blir ju inte så stor ändå...? Vart köper man bubbelplast Drömmer
    claes ohlsson har.. en rulle räckte precis till två varv på en bee+ så köp två
  • telgebo
    AnPa skrev 2011-08-28 22:23:54 följande:
    Jag har bildtråden som sidfot, ansök så släpper vi in dig
    Jag kan inte ansöka då jag inte har den gröna ikonen det är nåt som hakat upp sig för mig för det är fler slutna grupper jag inte heller kan gå med i men supporten håller och kollar upp felet.
    Gravid v.32+1 BF 23/10 Bara 55 dagar dit
  • spigg
    mini75 skrev 2011-08-29 14:09:56 följande:
    Spigg; viken fin suflett du har på din bugga :)! Cool!
    Tack! Jag gillar den jättemycket också!
  • standby

Vet att det nämnts tidigare i tråden men vad är det för FEL på folk som inte plockar bort sina annonser på Blocket då varan är såld!
    Håller på att ogudaktigt spana efter billig pansarvagn för vinterbruk då jag inte är sugen på att köra Cam m vinterhjul.

• Joddan

Är jag helt knäpp som vill byta min svarta bas på froggen (som jag längtat efter i ÅR) till sandbas?
    Köper en ny frog imorgon åt en vän. En i sand, finns på blocket om nån vill se. Den är sand bas och svart innuti??? Eller är den mörkblå inne??! Tyckte den var fin. Sandbas och rosa suflett är ju superfint.... Hmmm hon vill ha min svarta