• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Asereht

Förresten Joddan, man byter inte ut man samlar på sig fler så hur du än gör, håll hårt i den svarta.

• Fröken Småland

Aha, nu tror jag att gåtan är löst. Om det är den på Blocket för 2000 så ser det ut att vara den ljusgrå och inte sand. Då stämmer det med det marinblå fodret

Dessutom har Asereht helt rätt: man byter inte ut utan kompletterar *vet* 

• Joddan

Hahahah! Tack för alla svar tjejer!
    Men säljaren hävdar fortarande att det är svart foder, har provat att fråga om den är mörkt blå .
    Kanske är någon special kanske . Tycker frog-sanden/ljusgrå är fin

• Joddan

Den måste vara ljusgrå! Med svårt foder! Har googlat mig fram till bilder på ljusgrå frog med svart foder. Tycker den var fiiiin! Så sugen på att byta . Kan inte ha två frogs här hemma jue

• SophiaM

Vad gör man åt det knarrande chassit? Köpte en Ocean på Kidzshoppen (tror jag!!) och nu har fanskapet börjat knarra. Jag som avskyr knarrande vagnar!!!

• Joddan

Frk
    Knas! Ja då återstår det att SE när den kommer hem till mig ikväll. På bilden jag ser så ser den verkligen bevksvart ut .

• Joddan

Hur mkt kan hon sälja den ljusgråbasen för (till mig ). Hon vill köpa mörkgrå cameleonbas till froggen... :-/