• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • telgebo
    Annan84 skrev 2011-08-28 20:03:32 följande:
    Tack för svar!! Jag kan inte citera, skriver från mobilen. Jag har läst förut att snodden skiljer dem åt. Men kolla den här länken. Har inte båda snodd? Hur ska jag veta att jag tar rätt!! www.pramworld.co.uk/index.html?action=search&... Lååååång länk :) tack snälla bugga-proffs!! Ja en lammskinnfäll kanske man ska ha med ja....
    Min åkpåse har ingen snodd och den är köpt 2008.
    Gravid v.32+0 BF 23/10 Bara 56 dagar dit
  • telgebo
    spigg skrev 2011-08-28 20:28:02 följande:
    Ja förlåt, jag tänkte skriva manchesteroverall. Det kommer nog bli jättebra, det är vad min dotter hade vid -20 den här vintern. Hade GÄRNA stannat inne med henne men storebror skulle ju till och från förskolan oavsett väderlek.

Ja en tunn kunde kan man väl ha sen också men det kommer bara bli knöligt när bebis ligger i åkpåse med overall på. Sen framåt våren blir kudde perfekt!
    Okej tack tack så mycket, jag känner mig helt novis.

Framåt våren så tror jag nog att bebis vill sitta i sittdelen, blir ju 6 månader i april.
  • spigg
    telgebo skrev 2011-08-28 21:31:06 följande:
    Okej tack tack så mycket, jag känner mig helt novis.

Framåt våren så tror jag nog att bebis vill sitta i sittdelen, blir ju 6 månader i april.
    Jag har kudde i sittdelen både på min Cam och min Donkey! Mysigt ju!
  • Annan84

Telgebo: då har du en gammal om den är utan snodd. Den med Snodden verkade komma 2010 typ. Men då är den till vänster i min länk troligen en ännu nyare modell som kommit nu 2011 samtidigt som donkeyn. Men det konstiga är att den är billigare än den till höger som troligen är äldre! O de beskriver dem annorlunda i texten. Jag undrar vad skillnaden är! Känns som ngt eftersom den är billigare.... Ni som har Donkey, har ni den???

• MejaKiZnic

Ohhh nykär trillade in i en låda som det låg ett topset i orange fleece så fint Kyss med brun bas.

♥мєℓιηα
  • Lillla My

Så fina Buggor ni visar upp i bildtråden! Tungan ute
    De bruna med Scurvyn är ju helt underbar! Exakt så hade jag min Cam innan jag klädde om den och sålde den för några veckor sedan. Saknar den kombon mycket! Gråter 

• telgebo
    spigg skrev 2011-08-28 21:34:39 följande:
    Jag har kudde i sittdelen både på min Cam och min Donkey! Mysigt ju!
    Hur håller du kudden uppe då?
    Annan84 skrev 2011-08-28 21:35:40 följande:
    Telgebo: då har du en gammal om den är utan snodd. Den med Snodden verkade komma 2010 typ. Men då är den till vänster i min länk troligen en ännu nyare modell som kommit nu 2011 samtidigt som donkeyn. Men det konstiga är att den är billigare än den till höger som troligen är äldre! O de beskriver dem annorlunda i texten. Jag undrar vad skillnaden är! Känns som ngt eftersom den är billigare.... Ni som har Donkey, har ni den???
    Ja jag har den gamla, köpte den våren/sommaren 2008.
  • telgebo

Hur ansöker man till bildtråden? Ska man klicka på nåt eller kan nån lägga till mig så jag också kan se era fina vagnar?

• spigg
    telgebo skrev 2011-08-28 22:12:08 följande:
    Hur håller du kudden uppe då?
    Annan84 skrev 2011-08-28 21:35:40 följande:
    Bebisens huvud? Alltså min tjej är snart 8 månader så jag har henne i helt liggande eller tillbakalutat läge 90% av tiden hon är i vagnen. När hon sitter helt rakt tar jag bort kudden.