• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Tant Pruselius

Den är mörkblå inuti jodd! Jag skulle inte byta för jag gick riktigt igång på din svarta as tillsammans med rosasufflan*dööör* hur går det för j? Bebis? Du får inte glömma att jeep me posted .... Vad blev hon med för syskonvagn btw?

• Surkatt

Joddan: Ja du är knäpp... Nej, men jag tror du kommer ångra dej. Svart är svart och det är typ den bästa färgen man kan ha på vad som helst. Allt passar. Fast jag har ju inte sett froggens sand (men däremot annonsen om det  är  den för 2000) och jag tycker den ser snyggare ut än camens? 

Själv blir jag bara överbudad på tradera hela tiden så nu sitter jag och funderar på om jag inte ska satsa på min offwhite suffla jag surrat om så länge, då funkar ju svart åkpåse och brun bas till. Och så får jag köra på svart suflett och röd bas när jag ramlar över nån nån gång...  

• Joddan

Prus
    Ingen bebis än, den ska komma på lördag träffade henne idag . Hon har en explorer :-/ .
    Den sand jag ska köpa säger att den är svart innui!!!! Är den någon specialare eller så. Annonsen är den för 2000:-.
    Behåller nog min svarta ändå. Tyckte bara de blev så fint med ljuuuus sand

• Tant Pruselius

Nu blir jag osäker men är rättsäker på att det är mörkblått i sand,denim och den orangea på frogem. Surkatt - vi får väll starta en huddpool med baser jag har röd så kan jag låna din bruna

• Joddan

Ja, det trodde jag också! Men jag smsade o frågade och han sa svart??? Kolla bilden på blocket.

• Surkatt

Tant pruselius.... det kan ju vara en idé. En liten bytlånpool. Sweet! Jag är på! Föräldrapenningen tillåter konstigt nog inte att man lever ut alla textildrömmar man har...  

*fantiserar fortfarande om att botanisera fritt i fröken smålands gömmor*  

• Fröken Småland

Hmmm, det måste vara någon specialare? Sand har ljust foder; bara orange, denim och ljusgrå har marin foder. Finns det bild? Joddan, byt inte! Frog-sand är champinjonfärgad, till och med "värre" än Cameleons sand *gillar inte sand alls*

• Asereht

Lägger mig i. Sandbas till Frog har det ljusa fodret. Om det inte är någon spec som jag helt missat. Grå och orange har marin inuti. Om det är den annons på blocket som jag tror att det är så trodde iaf jag att det var en grå med en färgblind säljare då det var en sand i annan annons som såg väldigt annorlunda ut.

Tvärtemot småländskan så gillar jag sand. Jag gillar froggens sand mkt mer än camsand. Froggens sand är mörkare och drar mer mot brunt cammens är mer färglös.

Eftersom jag är på väg till jobbet med varierande täckning kan jag inte länka eller kolla blocket men som sagt, sand med mörkt foder är hemmagjort eller spec edt som vi alla lyckats missa typ.