• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-09-04 22:00:55 följande:
    Det tycker jag inte min är.... har en gamal frog med förvånansvärt fint handtag... bumberbaren däremot Tidigare barn har använt den som tuggleksak.....
    vad folk tillåter sina basilltroll ungar att göra
  • Lindadjo
    Tant Pruselius skrev 2011-09-04 23:15:35 följande:
    vad folk tillåter sina basilltroll ungar att göra
    Visst är det hemskt! Tur att det finns en så duktig Asereht, bygelklädnad is the mutts nutts!
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • telgebo
    Lindadjo skrev 2011-09-04 22:02:59 följande:
    Det går väl att ta ut skummgummit från överdraget iallafall. Men det går säkert bra att tvätta själva skumgummit oxå (jag har dock aldrig testat det själv) ... men jag hade nog tagit isär de vid torkning så de torkar fortare.
    Men hur ska man man få av överdraget då? Finns ingen dragkedja på det. Jag bara undrade om det gick.
    Överbandsfürern skrev 2011-09-04 22:10:40 följande:
    Har varit i den stora hufvudstaden under helgen och tagit mig runt milen runt Djurgården *pust*

JÖSSES... sthlm måste vara Buggastaden nr 1 eller? Man blir så glad av att se så många såna fina vagnar på ett och samma ställe

och jag såg en livs levande (!) Donkey WOW....

åsså såg jag Mark Levengood med
    Inne i gallerian kryllade det av Donkey när jag var där.
    Gravid v.33+0 BF 23/10 Bara 49 dagar dit
  • telgebo
    Tibell skrev 2011-09-04 18:09:50 följande:
    Ni som har lite äldre buggor.. Har era handtag blivit lite "spruckna" och sträva?
    Nej, inte på min och jag började använda vagnen i mars 2008.
    Tibell skrev 2011-09-04 19:18:12 följande:
    Åhh jag skulle vilja ha offwhite sufflet till min hel bruna vagn.. Har sett många vagnar med den kombon och det är sååå snyggt.
    Men frågan är om det är speciellt praktiskt ?
    Jag har sand och offwhite så snyggt. Har även brun och denim klädsel.
    Gravid v.33+0 BF 23/10 Bara 49 dagar dit
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-09-04 23:17:50 följande:
    Visst är det hemskt! Tur att det finns en så duktig Asereht, bygelklädnad is the mutts nutts!
    for sure !Hjärta
  • Lindadjo
    telgebo skrev 2011-09-04 23:18:26 följande:
    Men hur ska man man få av överdraget då? Finns ingen dragkedja på det. Jag bara undrade om det gick.
    Har varit i den stora hufvudstaden under helgen och tagit mig runt milen runt Djurgården *pust*

JÖSSES... sthlm måste vara Buggastaden nr 1 eller? Man blir så glad av att se så många såna fina vagnar på ett och samma ställe

Kanske bara går på Frog då? Mina dynor har en öppning på undersidan av madrassen. lite som örngottet på en kudde.
  • Lindadjo
    Tibell skrev 2011-09-04 18:09:50 följande:
    Ni som har lite äldre buggor.. Har era handtag blivit lite "spruckna" och sträva?
    Min frog är från 2005 dessutom.... riktigt gamal alltså
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-09-04 23:23:27 följande:
    Kanske bara går på Frog då? Mina dynor har en öppning på undersidan av madrassen. lite som örngottet på en kudde.
    det har min cammadrass oxå...
  • Överbandsfürern
    telgebo skrev 2011-09-04 23:18:26 följande:

Oj oj , nej så långt vågade vi oss inte. (eller rättare sagt så skäms jag fortfarande när jag , 30 årgår med min mamma i en annan stad, hon däremot skäms inte utan går med kartan uppvikt som den ammatörorienterare hon är ) hahahaha.
    Vi höll oss på Djurgården, va inne på Grönan och moder utbrast varje gång.. åhh,... en Bugaboo, ser du?! hahaha.. hon är rolig min mamma
  • Tant Pruselius
    Överbandsfürern skrev 2011-09-04 23:32:06 följande:
    Oj oj , nej så långt vågade vi oss inte. (eller rättare sagt så skäms jag fortfarande när jag , 30 årgår med min mamma i en annan stad, hon däremot skäms inte utan går med kartan uppvikt som den ammatörorienterare hon är ) hahahaha.
    Vi höll oss på Djurgården, va inne på Grönan och moder utbrast varje gång.. åhh,... en Bugaboo, ser du?! hahaha.. hon är rolig min mamma
    gullig mamms!
    Min mamma förespråkar pansarvagnen och det var minsann bättre förr...
    -bättre hjul
    -bättre v-korg
    -bättre gung
    you name it...*himlar med ögonen*