ThereseX skrev 2011-09-06 14:12:47 följande:
Ben10- Vi köpte en UJ till vår dotter som föddes september 2010 och då var jag väl medveten om att sittdelen var framåtvänd och tänkte att det gör nog inte så mycket. Men när det började närma sig att byta till sittdelen började jag också fundera på att byta vagn, så var och provkörde en Bugaboo och var helt såld, hon satt jättebra i den och kunde sitta mot mig så UJn såldes och bugga beställdes. Nu ska vi snart sälja igen då syskonvagn ska inhandlad och deg blir nog även den en bugaboo.. : ) Lycka till!
Tror jag kommer känna likadant inte så mycket för att dom sitter framåt äldsta pojken fick en brio sitty jättetidigt. Men just för att liggdelen inte kan användas så länge så han måste sättas framåt efter bara några månader. Kan inte säga hur det blir med denna just då jag fått en klump till första son som växte som om det va gödning i bröstmjölken o sen nr två var o är ff en liten flugviktare som först nu 4 år gammal tagit igen lite på längden.
funderar ju såklart på hur man bäddar bäst i liggdelen läste fäll o filtar o har själv funderat på åkpåse vs täcke?!?
Mina två stora grabbar är sommarbarn så dom har liksom haft så lite som möjligt på sig när dom legat.
Detta är således helt nytt.
Lindadjo skrev 2011-09-06 14:17:10 följande:
Ben 10- bugga med vinter/terränghjul låter ju som det optimala för er.
Tycker nog själv att det lutar mer o mer åt det hållet.
Vågar mig på att påstå att buggan är den mest snarlika man kan komma en emmaljunga city cross som vi hade bestämt oss för.
*Rymlig liggdel
*Sittdel/liggdel vändbar
Sen bonusen då att den blir så liten ihopfälld o att den väger så lite.
När kom förresten det nya chassit där man inte ändrar höjden på styret med skruvar/muttrar?!