• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • spigg
    Noiis skrev 2011-11-06 07:46:10 följande:
    Fodret och dragskon gör åkpåsen till en frog
    Nu när du säger det så inser jag att dragskon ju faktiskt inte finns på gamla Cam-påsen. Tack så mycket för hjälpen! :)
    Barnvagnar! - Gruppen på FB som är det ultimata barnvagnsforumet! Gå med! www.facebook.com/groups/141568512604292/
  • Plly

Till er som vet allt: Vad är skillnaden på bugaboo Bee och Bugaboo Bee+? Blir tokig....

• bohusbebis
    Plly skrev 2011-11-06 12:28:40 följande:
    Till er som vet allt: Vad är skillnaden på bugaboo Bee och Bugaboo Bee+? Blir tokig....

">

Här är en väldigt tydlig beskrivning. Har haft både Bee+ och nu Bee. Tycker gamla bee är mer prisvärd faktiskt. Mkt bättre sufflett. Bäst m nya tycker jag är att den är snäppet snyggare, bättre att vända och fälla ihop och höj/sänkbart ryggstöd. Men den kostar omkring 2000 mer än den gamla... (minst)
  • Plly
    bohusbebis skrev 2011-11-06 12:48:16 följande:

">

Här är en väldigt tydlig beskrivning. Har haft både Bee+ och nu Bee. Tycker gamla bee är mer prisvärd faktiskt. Mkt bättre sufflett. Bäst m nya tycker jag är att den är snäppet snyggare, bättre att vända och fälla ihop och höj/sänkbart ryggstöd. Men den kostar omkring 2000 mer än den gamla... (minst)
    Tack snälla!
  • VårtLillaMirakel

Snälla någon, hjälp mig! Köpte en begangnad frog. Nya swiwelhjul behövdes. Beställde cameleons hjul. De ska passa säger alla, men de klickar inte fast på vagnen! De är ju identiska med de gamla! Vad gör jag för fel?

Måste få på dom, de gamla är hur slitna som helst!

• Fröken Småland

Kan du fota hjulen och lägga in bilden här? För de skall passa, antingen gör du fel eller så är det inte Cameleonhjul du har fått (kanske Beehjul eller ståbrädehjul).