• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • RedTopaz

Nu har jag hämtat min nya fina Cameleon, fick dock fläckbehandla och tvätta allt men nu ser det verkligen precis nytt ut alltihop. Skrubbade även igenom hela chassit och upptäckte att swivelhjulen rostat!! Måste mao köpa nya. Ändå väldigt billigt för vagnen måste jag säga, men så är det väl om man inte orkar tvätta själv... Jag tar nog extremt väl hand om mina vagnar har jag insett när jag ser många andras tokskitiga vagnar.. :( Nya vagnen är iaf röd i basen och har topptyg i svart. Vilka superfina suffletter!!!

Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • Hejåhå

Jag kan ju iof gå och klämma i en butik, men jag får ju så snabba svar här ;)
    Är de nya påsarna tjockare än de äldre modellerna?

• imaj

Jo de nya är tjockare. Om de är så mycket varmare har jag ingen aning om.

• VårtLillaMirakel

Läget är samma med hjulen...Hade dock en fråga till. Hur vet man om det är cam eller frog suflett fästen man har? Hur ser man skillnad menar jag?

• Asereht
    Noiis skrev 2011-11-13 12:20:00 följande:
    Goa ni är säkert nån som kan offra sig på bee plus sufletterna med :-P
    Inga till gamla bee?
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • Sweetheartno1

Någon med Bugaboo CAM som upplever att chassit klickar/knakar till om man svänger med en hand eller häftigt (nere vid leden som man sätter fast ramen ) ? Eller har jag råkat ut för ett till skitchassi ?

Lucas -07 ♥ Vilda -11 ♥
  • s07

Är
    Sjukt sugen på bluetopaz fina gröna gecko. Bumperbar, går det att sätta fast ngn universal bumperbar tro? För det är det enda som saknas på den modellen!

• RedTopaz
    s07 skrev 2011-11-13 12:52:15 följande:
    Är
    Sjukt sugen på bluetopaz fina gröna gecko. Bumperbar, går det att sätta fast ngn universal bumperbar tro? För det är det enda som saknas på den modellen!
    Nej det går ju inte, den är utan bumperbar. =(
    Dessvärre kommer det en tjej och tittar på den om 2 timmar (skulle kommit imorgon).

Själv ska jag iväg och hämta en resväska till cammen nu.

Är det någon som har schyssta sviwelhjul till salu?

Jag satte på liggdelen på ramen idag men den känns sjukt liten jämfört med bottenplattan, ska det verkligen vara så?? Jag fick dra som tusan för att få i plattan i botten och de två städskenorna i fot och huvudänden är för långa för tyget tycker jag... (Så är det inte på Geckons liggdel)
    Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830