• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Lindadjo
    RedTopaz skrev 2011-11-13 13:15:14 följande:
    Nej det går ju inte, den är utan bumperbar. =(
    Dessvärre kommer det en tjej och tittar på den om 2 timmar (skulle kommit imorgon).

Själv ska jag iväg och hämta en resväska till cammen nu.

Är det någon som har schyssta sviwelhjul till salu?

Jag satte på liggdelen på ramen idag men den känns sjukt liten jämfört med bottenplattan, ska det verkligen vara så?? Jag fick dra som tusan för att få i plattan i botten och de två städskenorna i fot och huvudänden är för långa för tyget tycker jag... (Så är det inte på Geckons liggdel)
    Krymt i tvätten?

På vilket sätt har swirvelhjulen rostat? Är de i bra skick annars? Själva gummit alltså... Är det lagerna som skurit ihop finns det nämligen hjälp att få.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo

Jag köpte en begagnad röd åkpåse på Tradera. Och har en annan begagnad brun hemma redan, och den röda känns något tunnare än den bruna. Men jag tycker de är gosiga ändå.

• Lindadjo
    Noiis skrev 2011-11-13 12:20:00 följande:
    Goa ni är säkert nån som kan offra sig på bee plus sufletterna med :-P
    Inga problem där heller, jag kan offra mig.
  • Asereht
    RedTopaz skrev 2011-11-13 13:15:14 följande:
    Nej det går ju inte, den är utan bumperbar. =(
    Dessvärre kommer det en tjej och tittar på den om 2 timmar (skulle kommit imorgon).

Själv ska jag iväg och hämta en resväska till cammen nu.

Är det någon som har schyssta sviwelhjul till salu?

Jag satte på liggdelen på ramen idag men den känns sjukt liten jämfört med bottenplattan, ska det verkligen vara så?? Jag fick dra som tusan för att få i plattan i botten och de två städskenorna i fot och huvudänden är för långa för tyget tycker jag... (Så är det inte på Geckons liggdel)
    Låter konstigt, så har det inte varit på mina liggdelar.
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • Asereht
    Lindadjo skrev 2011-11-13 14:43:08 följande:
    Jag köpte en begagnad röd åkpåse på Tradera. Och har en annan begagnad brun hemma redan, och den röda känns något tunnare än den bruna. Men jag tycker de är gosiga ändå.
    Knepigt att det skiljer för jag antar att även den röda är av tidigare modell. Jag vill också ha en röd, och en orange, och en grön och en blå och en....nä det var nog alla.
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • Blondie 80

Blue Topaz: visst bodde du i Järfälla? Såg just en grön gecko på jakobsbergs station. Var det kanske din som du just sålt?

• RedTopaz
    Lindadjo skrev 2011-11-13 14:41:46 följande:
    Krymt i tvätten?

På vilket sätt har swirvelhjulen rostat? Är de i bra skick annars? Själva gummit alltså... Är det lagerna som skurit ihop finns det nämligen hjälp att få.
    Metallknopparna på utsidan av hjulen är helt rostiga, stör inte funktionen men det är inte snyggt.. Gummit är rätt slitet det med så jag beställde faktiskt nya hjul. 700 spänn, helt galet.

Nu är Geckon borta.. lite sorgligt! Tjejen som köpte visste dock om tråden så hon dyker kanske in här? ;)

Undrar om tjejen tvättat klädseln varmare än 30C då?? =( Det funkar iaf och är inget man ser om man inte tittar efter det.
    Blondie 80 skrev 2011-11-13 15:09:24 följande:
    Blue Topaz: visst bodde du i Järfälla? Såg just en grön gecko på jakobsbergs station. Var det kanske din som du just sålt?
    Haha, jaaa!! =)
    Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • RedTopaz

Lite storleks och viktskillnad på Geckon och Cameleon!

Nya älsklingen men den är mer mycket klarröd i verkligheten
  • RedTopaz
    Asereht skrev 2011-11-13 15:11:34 följande:
    Jakan. *nostalgisk*
    Bott här? Jag bor i Västra Jakobsberg.