• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • s07

Neeej. Hittar jag en universalbumper ska jag banne mig jaga upp en gecko...
    Vad fin din nya bugga var, bluetopaz- vackra färger! Jag gillar att se lite färg.

• Asereht
    RedTopaz skrev 2011-11-13 16:08:36 följande:
    Bott här? Jag bor i Västra Jakobsberg.
    Uppvuxen i Viksjö och bodde i Jakan i 8 år senare i Viksjö igen i 2 år sedan flydde vi storstan.
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • RocketQueen

Tänkte slänga in en fråga till experterna här. Vi ska åka och titta på e begagnad cameleon här i veckan. Den är rätt dyr för att vara begagnad men ska tydligen inte vara använd nånting. Vad ska vi titta efter? Något speciellt man ska hålla koll på när man köper begagnat? Något som man absolut inte vill hitta?

• Asereht
    RocketQueen skrev 2011-11-13 16:25:33 följande:
    Tänkte slänga in en fråga till experterna här. Vi ska åka och titta på e begagnad cameleon här i veckan. Den är rätt dyr för att vara begagnad men ska tydligen inte vara använd nånting. Vad ska vi titta efter? Något speciellt man ska hålla koll på när man köper begagnat? Något som man absolut inte vill hitta?
    Spontant tycker jag det låter märkligt att man köper en så dyr vagn som Cameleon utan att använda den. Så viktigast är väl att kontrollera så det inte är en kopia det är fråga om.
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • spigg
    Om det är den här så måste jag bara få inflika att den inte är värd de pengarna.
    www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon_inkl__alla_tillbehor_37215194.htm&w=1
    Barnvagnar! - Gruppen på FB som är det ultimata barnvagnsforumet! Gå med! www.facebook.com/groups/141568512604292/
  • ymmmi

Tänkte höra om camelons transportväska, är den rymlig, kan man rymma mer saker i den än vagnen? Eller finns det någon annan väska man kan ha den i?

• Noiis
    spigg skrev 2011-11-13 16:50:22 följande:
    Om det är den här så måste jag bara få inflika att den inte är värd de pengarna.
    www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon_ink...
    oh jävlar.... liiiiite i överkant
    ymmmi skrev 2011-11-13 17:05:46 följande:
    Tänkte höra om camelons transportväska, är den rymlig, kan man rymma mer saker i den än vagnen? Eller finns det någon annan väska man kan ha den i?
     Jag reste med ryanair en gång och vart förbannad på att mitt bagage aldrig godkänndes. jag fyllde därför transportväskan med hela bagaget och lät väskan gå tom å fyllde den sen med de jag köpte där.
    Med andra ord... den rymmer massor men man får egentligen inte göra så  
  • Noiis
    kolla så den är äkta är A och O googla bigbaby har en bra artikel på deras hemsida om fake bugaboo. 
    och vad är dyrt? kan du länka till annonsen? varför är den dyr? att den är oanvänd låter orimligt faktiskt... 
  • huggesmamma
    Noiis skrev 2011-11-13 17:26:09 följande:
    kolla så den är äkta är A och O googla bigbaby har en bra artikel på deras hemsida om fake bugaboo. 
    och vad är dyrt? kan du länka till annonsen? varför är den dyr? att den är oanvänd låter orimligt faktiskt
    Det står i annonsen att den är använd av ett barn, så¨nog är den använd även om den är i gott skick. Inköpt 2007 så den har ju ett par år på nacekn....