• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • RedTopaz

finns svart chasdi att köpa från utlandet?

Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • Zoe
    J N skrev 2012-01-04 12:53:25 följande:
    Ah vad skönt att veta. Beställa själv en P&T därifrån för ca 4 år sen och har bara positivt att säga. Men just det där om den inte finns på lager :)
    Jag beställde en Bee+  i somras i en färg de inte hade inne, så det går fint, och i bekräftelsemailet fick jag ett ungefärligt datum de skulle få in den. Jag skulle på semester med den så stressade dem lite eftersom jag verkligen behövde den och de har en väldigt bra kundtjänst. :) Det gick snabbare än sagt, jag har alltid varit jättenöjd med dem!
  • J N
    Zoe skrev 2012-01-05 10:46:24 följande:
    Jag beställde en Bee+  i somras i en färg de inte hade inne, så det går fint, och i bekräftelsemailet fick jag ett ungefärligt datum de skulle få in den. Jag skulle på semester med den så stressade dem lite eftersom jag verkligen behövde den och de har en väldigt bra kundtjänst. :) Det gick snabbare än sagt, jag har alltid varit jättenöjd med dem!
    Åh vad bra! Ska ta och beställa vår vagn :) :) Längtar till att få racea runt med den! Haha
    Nathalia 2003 ♥Izadora 2006 ♥Daniella 2007♥Nicolas*2011-2011♥Bebis 2012♥
  • Arlene86

Alltså, hur fasiken får man rent liftbygeln? Minsta lilla kladd lämnar märken som sen inte går bort hur man än tvättar och putsar. Helt värdelöst material för en bygel som ofta kommer i kontakt med smutsiga barnhänder, snoriga näsor och mat. Samma med ramen egentligen, fast den blir ju inte lika skitig. Någon som har ett bra knep för att få rent bygeln? har provat med våtservetter, svamp och diskmedel. Vill inte gärna köpa en ny för 300 spänn för att sen behöva byta ut den 3 månader senare....., kan inte heller sticka - så något bygelskydd kan jag inte göra :)

• Broadway

Åh fyndade nytt toppset till min CAM precis. Halva priset! Kanske skulle ha köpt 2..... Det blev limegrönt. Velade mellan det och mandarin....

• J N
    Broadway skrev 2012-01-05 12:28:22 följande:
    Åh fyndade nytt toppset till min CAM precis. Halva priset! Kanske skulle ha köpt 2..... Det blev limegrönt. Velade mellan det och mandarin....
    Åhh mandarin vad fint! Antar att det är orange typ haha älskar den färgen. Är inte så insatt i alla bugaboos tillbehör och lika proffsiga som er här inne men det kommer snart vi har vagnen hos oss :) :p
    Nathalia 2003 ♥Izadora 2006 ♥Daniella 2007♥Nicolas*2011-2011♥Bebis 2012♥