• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Insomnie

Så ni tycker jag ska behålla min cam? Skära i skummet vill jag inte göra och det där med träplattan har jag inte testat än..

• emilias

Jakten fortsätter =0)
    Vad tycker ni att en Frog från 08::a är värd inköpt i USA. Det som ingår är ligg och sittdel.

??

• Fröken Småland

Insomnie: jag tycker absolut att du skall behålla. Jag har så svårt att förstå att vagnen skulle kunna bli för liten så snabbt. Jag tyckte min kille satt bra till minst tre år.

• imaj

Insomnie: Jag tycker du ska behålla cameleonen, åtminstone till sommaren. De flesta barn växer mest i överkroppen först och sedan kommer benen "ikapp" vilket gör att hon troligtvis kommer rymmas ett bra tag till.

Tar hon i huvudet när du fäller upp sufletten eller är hon bara nära? Tyckte min dotter var nära att ta i väldigt länge men vi kunde ha vagnen till hon var drygt två iaf.

De vagnar jag vet som annars är längre i ryggen är Bee+, Mountain Buggy, Phil

• imaj

Skit bröt igen... Det verkar vara appen som tjorvar.

...PhilandTeds, Babyjogger. De flesta vagnar är i samma längd eller tom kortare än Cameleon och flera är dessutom endast framåtvänd. Så jag tycker du ska hålla ut ett tag till och se om det blir bättre när hon blir lite äldre.

• Insomnie
    Fröken Småland skrev 2012-01-08 08:22:04 följande:
    Insomnie: jag tycker absolut att du skall behålla. Jag har så svårt att förstå att vagnen skulle kunna bli för liten så snabbt. Jag tyckte min kille satt bra till minst tre år.

Nej, den är inte så liten men man kanske ser det man vill se? är ju så sugen på Bee men camen kanske är en bättre vagn ändå trots att man måste dela den varje gång man ska fälla ihop den...