• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • mysanr
    Heej!
    Jag ska få mitt tredje barn nu i maj och är på barnvagnsjakt. Just nu är bugaboo den som är mest intressant. Är nyfiken på att höra vad ni tycker om den, och stämmer det att den blir lite ranglig i chassit efter ett tag( läste det i någon test)

Tacksam för svar =) 
  • modestyclara
    Fröken Småland skrev 2012-01-06 21:26:49 följande:
    Ni skulle bara veeeta vem jag just godkände till bildtråden! *har saknat*

Hjärta
  • straw2008

Om någon har tänkt köpa limited topset eller åkpåse eller dyna så är de rea på de på nk !! 40%

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • modestyclara
    mysanr skrev 2012-01-06 21:31:15 följande:
    Heej!
    Jag ska få mitt tredje barn nu i maj och är på barnvagnsjakt. Just nu är bugaboo den som är mest intressant. Är nyfiken på att höra vad ni tycker om den, och stämmer det att den blir lite ranglig i chassit efter ett tag( läste det i någon test)

Tacksam för svar =) 
    Jag har haft 30-talet vagnar och tycker fortfarande att buggan är bäst...men det beror förstås på vad du ska ha den till...för det är ingen off-road vagn...
  • mysanr
    modestyclara skrev 2012-01-06 21:41:59 följande:
    Jag har haft 30-talet vagnar och tycker fortfarande att buggan är bäst...men det beror förstås på vad du ska ha den till...för det är ingen off-road vagn...
    Jag har inte tänkt ha den ute på skogspromenader eller liknande. shopping och vanliga promenader med hunden i stort sätt =)
    Hur är den vintertid då? har du använt dig av vinterhjulen eller funkar den bra utan dem? 
  • modestyclara
    mysanr skrev 2012-01-06 21:48:57 följande:
    Jag har inte tänkt ha den ute på skogspromenader eller liknande. shopping och vanliga promenader med hunden i stort sätt =)
    Hur är den vintertid då? har du använt dig av vinterhjulen eller funkar den bra utan dem? 

är det plogat så funkar det utan vinterhjul men är det mycket snö så använder jag vinterhjul...
  • modestyclara
    Fröken Småland skrev 2012-01-06 21:44:25 följande:
    Vadan bringar oss den äran modesty? Har du något att förtälja?

nä här blir det inga fler barn Jag har dock tvingat en kollega som nyss fick barn att köpa en cameleopn... hade hoppats att hon skulle köpa syskon-bugga på en gång men tyvärr inte....och jag kan väl inte tvinga ner min 3-åring och 5-åring i en syskonbugga va?

tänkte jag skulle lägga ut min nya favvo-kombo i bildtråden (rosa-gul frog) men det går inge vidare Gråter
  • modestyclara
    Tant Pruselius skrev 2012-01-07 05:07:31 följande:
    Mc min vän! Härligt att se dig! Vad är det för vagnar hemma nu? Har lilla R blivit 3(!!!)

tre i mars blir det ja herregud vad tiden går fort :-O Jag har frog kvar såklart och annars bara två maclaren paraplyisar! Ruten fick diabetes precis innan jul så nu har vi verkligen börjat använda vagn igen. Tur att jag inte hunnit sälja frogHjärta