• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Broadway

Åhhh såg donkeyn idag. Har bara sett den på bild innan. Kan man skaffa ett fjärde barn bara för att få köpa ny vagn?

• Broadway

Så sant!!! Att övertala mannen med just det argumentet fungerar nog inte....

• Blondie 80

Broadway: just vad jag undrar .

Åh, halva priset på gröna topsetet som jag vill ha... min man har utsett mig till slösa så jag får nog passa ändå .

• Fröken Småland
    Blondie 80 skrev 2012-01-05 16:22:17 följande:
    Broadway: just vad jag undrar .

Åh, halva priset på gröna topsetet som jag vill ha... min man har utsett mig till slösa så jag får nog passa ändå .

Är det inte bättre att leva upp till ryktet när du nu ändå har fått det? Drömmer
  • RobzMarley

tänkte köpa en cam. Men hade en bee innan. och älskade den. gillar att den fälls upp i en del så att säga, lättheten med mera..

MEN!

Är babynestet fleece??? Ska ha i juni och det hade känts lite varmt. Hade min bee från förra barnet var 3 mån. 

Men vill ha liggdelen nu.. Tänkte det är lagom att byta då på höst/vintern.

Men ja, been är ju mkt lättare än camen.,.

Vad säger ni???

• Blondie 80

Fröken Småland: du är inte dum du . Är dock även sugen på en hemsydd suffla om jag hittar någon bra. Ja ja, den som lever får se.

• Lindadjo

Mini75: Gick in i bildtråden och bara DOG när jag såg din vagn! Ååååååh så fint!!!!! Jag älskar verkligen det där tyget, jakten från Allerdahl.Hjärta och åkpåsen passade ju bara helt perfekt till. *Avundsjuk till tusen*