• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • linaloo
    Tibell skrev 2012-01-23 11:12:52 följande:
    Åh tänk om man bara haft ett par tusen liggandes som Inge behövdes, då hade jag utan att tveka köpt på mig ett par topset till camen ;)
    Vi väntar bebis till sommaren och ska snart bestämma oss för vilket topset vi vill ha till. Liggdelen är grå och sittdelen brun.
    Har hela tiden planerat att ha offwhite men nu tycker mannen jag är galen eftersom den borde bli smutsig väldigt lätt ??
    Och är bebisen en pojke ( vi ska nog ta reda på kön ) vore det hemskt roligt med det ljus blåa ( turkosa ? ) ;)
    Har dock inte sett det blåa live, är det snyggt till grått/brunt ? Eller är offwhite snyggare ?
    Sen en annan fråga, använder man locket till liggdelen på somrarna ??
    Tycker offwhite ser jättesnygg ut, vet dock inte hur praktiskt det är. Men du får väl tvätta om den blir skitig. 

Jag skulle använda liggdelslocket, bra solskydd. 
    Freja 7 april 2011 ♥
  • 22Maj2012

Tänkte se om någon har en offwhite limited edition? Blir den smutsig snabbt? Har beslutsångest nu.. All black eller offwhite ?

• mini75

Jag har offwhite suflett och det är inga problem med smutsen faktiskt. Den har hållt sig jättebra och lätt att torka av!

• Tibell

Åh då blir det nog offwhite då :) sen om det blir en liten kille kan man ju alltid sälja det rosa vi har och köpa ett nytt, eller hur ?? ;)

• 22Maj2012

Undra om man kan köpa offwhite underdel separat? Limited edition offwhite är ju för snygg :)

• 22Maj2012

Vet någon om man kan köpa underdelen i offwhite separat?

• 22Maj2012

Sorry för inlägget igen, inte lätt med fl via mob..

• RedTopaz
    22Maj2012 skrev 2012-01-23 21:56:29 följande:
    Vet någon om man kan köpa underdelen i offwhite separat?

Har du kollat kidzshop? Om inte de harär det nog svårt att få tag i. Ring dem annars, de är jättegulliga med att fixa hjälp.
    Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • 22Maj2012

Tack för tipset RedTopaz, ska kika på deras sida :)