• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • mini75

Tyckte att jag såg en ny rosa på blocket (ej min annons). Till bee. Är bee och bee classic samma? vad jag vet är det väl bara bee och bee + som tillverkats eller finns det 3 bee?

• straw2008
    Asereht skrev 2012-01-18 20:55:13 följande:
    Till classic finns gul, röd, blå, svart, rosa och khaki. Tror inte det finns några fler än de.

Finns denim med gul insida samt en vit o en röd adored. O silversufflan för sommaren.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Asereht
    Duntoffla skrev 2012-01-18 20:48:37 följande:
    Rosa, orange, gul, vit... vet inte riktigt. Vet bara att jag har en svart och har en röd på gång.

Vilka färger har de kommit i? 
    Köpbarnvagn sålde ut blå och solsufflett för bara någon vecka sedan ifall det är av intresse.
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • Asereht
    straw2008 skrev 2012-01-19 10:47:41 följande:
    Finns denim med gul insida samt en vit o en röd adored. O silversufflan för sommaren.
    Men som Frks S skrev så är de limited och chansen att hitta någon av dem här hemma är nog lika med noll idag. Solsuffletten finns med men det är ju en uv-sufflett och inte en vanlig sufflett.
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • Duntoffla
    RedTopaz skrev 2012-01-19 00:28:36 följande:
    Eller be någon att sy Duntoffla! Jag hade två superfina hemmasydda till min Bee classic. :). Kom att tänka på att det enda som är kvar på min cam nu är chassit, ramen och liggdelslocket, allt annat har jag bytt. Så typiskt mig ;)
    Vem köpte du av och vad får man betala? Jag gillar ju rätt milda mönster.

På tal om inget...är det ngn som har/har sett denimåkpåsen IRL? Är så himla sugen 
  • Fröken Småland
    Duntoffla skrev 2012-01-19 20:47:37 följande:
    Vem köpte du av och vad får man betala? Jag gillar ju rätt milda mönster.

På tal om inget...är det ngn som har/har sett denimåkpåsen IRL? Är så himla sugen 
    Har inte sett den men om jag hade haft en Bugaboo så skulle jag absolut ha köpt den. Urläcker!
  • Duntoffla
    Fröken Småland skrev 2012-01-19 20:55:55 följande:
    Har inte sett den men om jag hade haft en Bugaboo så skulle jag absolut ha köpt den. Urläcker!
    Ja jag är bra sugen. Undrar hur mkt varmare än den vanliga den är?  Vill ju kunna ha den i vår
  • Fröken Småland

Det borde inte vara någon skillnad tycker jag, det värmeisolerande lagret är väl detsamma som på alla andra. Köp för tusan! *hetsar*