• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • sophiejennifer

Åh tack! Det får nog bli så framöver, ta med båda hjulen. Hoppas på styvfrusen stannar i magen till oktober först bara!

• spigg
    Strangely skrev 2012-02-06 09:59:13 följande:
    inte väldigt mycket billigare, men billigare än här i Sverige iallafall =) hon säger att vagnarna hon säljer är äkta. Och hon har sålt massvis av Cameleon på Ebay och har 100% gott omdömme. Garanti bevis följer med. Men jag ska även fråga henne om det står någon chassi nummer på vagnen, så kanske man kan kolla upp de ordentligt.
    Har du jämfört hennes med priser med vad t.ex. Pramworld i England tar? Tänker bara att i alla fall jag skulle föredra att köpa från en större återförsäljare eftersom att jag föreställer mig att det kan underlätta kontakten vid ev reklamationsärenden.
    Barnvagnar! - Gruppen på FB som är det ultimata barnvagnsforumet! Gå med! www.facebook.com/groups/141568512604292/
  • sophiejennifer

Jag älskar plötsligt Pramworld! Vad Babyproffsen tänkte ta 17k för betalar jag nu 10,8k Woho! 

Någon som har mönster till sufletter på cameleon? :) 

• SötaSarah

Är bugaboo väldigt mycket lägre än andra vagnar (typ emmaljunga)?? Lite orolig! Men kommer beställa snart och bugaboo finns inet att provköra här i närheten. Blir lite nervös när man hör att den är så extremt låg, liggdelen och det...

Leon 110629 ♥ lillahjarta.blogg.se
  • imaj

SötaSarah: Jo den är låg. Längre än många andra vagnar men detta är inget som stör de flesta tror jag. Min sambo som är 1,90 har aldrig klagat på att den är låg. Sen har man ju liggdelen i ungefär 6månader och med sittdelen är det ju bara bra att den är låg.

• RedTopaz

DizNick, färga min med!! :)

Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • DizNick
    RedTopaz skrev 2012-02-06 23:34:15 följande:
    DizNick, färga min med!! :)
    det kan jag mot betalniung;) skicka pm isf!
  • Bling1975

Vår bebis kommer i april, vill man ha ett parasoll till vagnen när man använder liggdelen, eller är det mer för sittande barn?

Stitch längtar efter Lilo
  • MHM

Hej hopp! I helgen fyndade jag en bugaboo cameleon. Fick en superfräsch 07'a med liggdel och sittdel, samt två olika färger(topset?), åkpåse, myggnät, regnskydd, pump och servicekit för 3000 kronor.Allt är i jättefint skick och jag är supernöjd!

När jag tröttnar på mina färger - vart köper jag nya sufletter till bästa pris?