• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • 22Maj2012

Och fejk bugaboo.. Ska kika på en ouppsckad i helgen, så vill veta vad jag ska titta extra på..

• Smillas mamma

Hej hoppas det är ok att ställa frågan i denna tråd (och att ngn har svaret) :) min kusin har också en Bugaboo men råkade slänga "plattan" till varukorgen när hon packade upp den x/ någon som vet var man kan få tag på en ny?

• NICU

Jag skulle gärna vilja ha en Bugaboo Camelon, men de är ju SNORDYRA Gråter

• thj
    Smillas mamma skrev 2012-02-02 01:46:04 följande:
    Hej hoppas det är ok att ställa frågan i denna tråd (och att ngn har svaret) :) min kusin har också en Bugaboo men råkade slänga "plattan" till varukorgen när hon packade upp den x/ någon som vet var man kan få tag på en ny?

Är du säker på att det var plattan till varukorgen?
    Det ligger två svarta liknande plattor med i kartongen för att skydda vagnen vid transport, det kan inte vara en sådan hon slängt?

Kram  
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • RedTopaz

Smillas mamma: fråga mig direkt gumman ;). Plattan går inte att köpa löst tyvärr. Ny varukorg kostar 500kr. Däremot kan hon ju köpa en beggad billig tex solblekt varukorg på blocket eller tradera och sno plattan!

Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • RedTopaz

NICU: köp en beggad! En 08/09 kostar ca 4000kr och är minst lika bra som en ny vagn av annat märke för samma pris!

Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • 22Maj2012

Någon som kan hjälpa mig? Vad är skillnaden på en äkta

• Smillas mamma

RedTopaz - ha ha tänkte inte på det :) tack för svaret! Thj- hon sa att hon slängde allt förpackningsmaterial, det var när hon såg min vagn som hon insåg att varukorgen inte ska vara så sladdrig.. X)