• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Lindadjo

Alltså det här med kvitto, jag har inte kvar kvittot från när jag köpte min bee+ ny i affären för 2 månader sedan. Men det stod ju aldrig ens på kvittot vad det var för nånting, så den har bara försvunnit i mängden av kvitton som ligger i plånboken. Inte så bra faktiskt, men jag är säkert inte ensam om det menar jag. Skulle jag alltså inte kunna sälja min bee någonsin då, bara för att jag inte har kvittot kvar?
    Man behöver ju inte bli misstänksam bara för att alla inte sparar papper och dokument i fin ordning. Bara för att jag är en slarver betyder det ju inte att jag snott min vagn.

• 22Maj2012

Gäller garantin om vagnen är köpt på blocket fast aldrig registrerad?

• 22Maj2012

Inget kvitto då den är köpt utomlands?

• modestyclara
    22Maj2012 skrev 2012-02-03 18:11:23 följande:
    Gäller garantin om vagnen är köpt på blocket fast aldrig registrerad?

nej, garantin gäller bara första köparen och affärer kollar ofta upp att det är rätt kund som reklamerar...
  • Sannana

Vart sätter ni fast organizern när ni har liggdelen?

• 22Maj2012

Men om den första kunden inte registrerat den då? Hade för mig att jag läst att man kontaktar Bugaboo direkt..

• DizNick
    22Maj2012 skrev 2012-02-03 20:46:01 följande:
    Men om den första kunden inte registrerat den då? Hade för mig att jag läst att man kontaktar Bugaboo direkt..
    Med hjälp att säljaren så kan du ev registrera den! Men i regel har du ingen garanti som 2:a köpare!
  • DizNick

Woho! Idag blir mitt chassi SVART!!!!!!! Håll utkiken i bildtråden så lovar jag lägga in bilder när allt är klart;) Färgar sittdel, varukord, suffla och sittdelstyg svart också.

Blev klar med en ruskigt snygg suffla igår också! 

• J N
    DizNick skrev 2012-02-04 08:53:35 följande:
    Woho! Idag blir mitt chassi SVART!!!!!!! Håll utkiken i bildtråden så lovar jag lägga in bilder när allt är klart;) Färgar sittdel, varukord, suffla och sittdelstyg svart också.

Blev klar med en ruskigt snygg suffla igår också! 
    Spännande! Ska absolut hålla koll!
    Nathalia 2003 ♥Izadora 2006 ♥Daniella 2007♥Nicolas*2011-2011♥Bebis 2012♥