• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Blondie 80

Bling: jag hade parasoll till liggdelen, men jag tycker parasoll över lag är en knepig produkt.

Olivia: tradera kanske?

• MHM
    Blondie 80 skrev 2012-02-07 18:58:35 följande:
    Bling: jag hade parasoll till liggdelen, men jag tycker parasoll över lag är en knepig produkt.

Olivia: tradera kanske?
    Smart! 

En till fråga, mina tyger är i fleece, blir det varmt på sommaren eller spelar det egentligen ingen roll? 
  • telgebo

Jag köpte vinterhjul på nätet och dagen efter kom dom så snabbt och smidigt att beställa på babyshop.se

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Arlene86

Jaha. Då var två nya swivelhjul inköpta. Och bumperbar. Mannen är helt omedveten om detta och jag tänkte nog låta det förbli så....:) Kan ju inte direkt motivera mina inköp på att jag "störde" mig på bananfläckarna på bumpern och att hjulen kändes gamla och skramlade lite....Flört

Sen att jag traderade hem en nu paul frank åkpåse hjäper ju inte heller...total vagn makeover här ja!  

• J N

Åh vad roligt! Jag har min all black som står i sovrummet och väntar på bebis! Jag blir galen vill bara ut och köra!

Nathalia 2003 ♥Izadora 2006 ♥Daniella 2007♥Nicolas*2011-2011♥Bebis 2012♥
  • Peak

finns det någon sida där man kan se vagnarna och byta färger på dem?
    Om man tittar på tex Babyshops hemsida så står det ju färg sand/röd tex men det finns inte bild på! Man skulle ju vilja ha en sida där man kan kombinera färgerna själv och se hur det blir!?

• DizNick

Söndag får jag mina hjul! Glömde dem hor min bror när jag lackade chassit. Då ska ni få en en makeover som heter duga! Inga delar är orörda;)