• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • J N

Jag har inte beställt vagn just därifrån men har beställt från en annan sida med en tidigare vagn. Denna gången valde vi dock att köpa vagnen i sverige, en bugaboo cameleon all black. Det blev dyrare men känns bra om det är något med vagnen. :)

Nathalia 2003 ♥Izadora 2006 ♥Daniella 2007♥Nicolas*2011-2011♥Bebis 2012♥
  • 22Maj2012

Jag ska beställa från utlandet, har varit i kontakt med försäljaren

• cassie27

Hej! Jag köpte bugaboo gecko o funderar nu om det går att använda maxi cosi cabriofix på chassin? Visst då med adaptrar. Har någon erfarenhet? Tacksam för svar!

• Månsi

så nu kan man äntligen ansluta sig till den här gruppen :)
    köpte en all black bugga i går längtar efter att få räsarunt med den ..

har ni några bra tips på hur man kan smörja upp den lite för längre och bättre standard  ?

• Sassa82

Ni som har använt liggdelen till er vagn. Ska dragkedjan verkligen vara så trög? Fick knapp på den och när jag väl fått på den va det en dragkamp för att stänga. Det är bara trögt i början vid silverplattorna. Öppnar man på den sidan tar det stopp framför dom så är det dragkamp för att få upp själva dragkedjeflärpen på silvret igen. Likaså är det jättesvårt att ta bort locket igen.

• mmmiikaela

Nån som har frogchassi till salu? elr vill byta mot cam chassi?

miliam 09 - wilton 11
  • Bling1975

Sassa, jag fick hem min igår och dragkedjan är verkligen supertrög. Jag hoppas det ger med sig snart.

Stitch längtar efter Lilo
  • standby

Ett husmorstips brukar vara att gnida tröga dragkedjor med stearin för att smörja. Kanske funkar? Har dock inte testat själv.