• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Hannaluringen

Jag har en åkpåse från buppa brand som sitter jättebra!

Du kan dra ur axelbältena där man spänner dem så att du får en dem i åkpåsen och sen koppla ihop dem igen, låter nog snurrigt men förstår du?

acure skrev 2012-02-15 15:10:35 följande:
    Det löste sig! Jag drog ju i fel handtag. Haha! :)

En annan fråga dock. Vad har ni för åkpåsar ni som kör Bee? Jag vill gärna ha en åkpåse så att selen går att trä igenom men vet inte om det finns någon annan åkpåse än bugaboos egna som passar? Eftersom det inte finns någon bumper bar så vill jag inte gärna att dottern ska sitta utan selen i vagnen.  

• acure
    Hannaluringen skrev 2012-02-15 21:38:46 följande:
    Jag har en åkpåse från buppa brand som sitter jättebra!
    Du kan dra ur axelbältena där man spänner dem så att du får en dem i åkpåsen och sen koppla ihop dem igen, låter nog snurrigt men förstår du?
    Tack för ditt svar! Jag ska nog kunna klura ut hur man gör. Haha! 
  • straw2008
    acure skrev 2012-02-15 15:10:35 följande:
    Det löste sig! Jag drog ju i fel handtag. Haha! :)En annan fråga dock. Vad har ni för åkpåsar ni som kör Bee? Jag vill gärna ha en åkpåse så att selen går att trä igenom men vet inte om det finns någon annan åkpåse än bugaboos egna som passar? Eftersom det inte finns någon bumper bar så vill jag inte gärna att dottern ska sitta utan selen i vagnen.  

Vi har en BOZZ som är lammskinn i sittytan o sen som ett tjockt duntäcke man kan ta av (så fårskinnsdelen blir en dyna) älskar den !! O det gör visst alla andra oxå då vi fått den bortmonterad o stulen från vagnen 2 gånger.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • acure
    straw2008 skrev 2012-02-16 11:14:51 följande:
    Vi har en BOZZ som är lammskinn i sittytan o sen som ett tjockt duntäcke man kan ta av (så fårskinnsdelen blir en dyna) älskar den !! O det gör visst alla andra oxå då vi fått den bortmonterad o stulen från vagnen 2 gånger.
    Oj! det låter ju som en perfekt åkpåse, stöldbegärlig och allt ;). Men de är ruskigt dyra va? 
  • straw2008
    acure skrev 2012-02-16 12:05:27 följande:
    Oj! det låter ju som en perfekt åkpåse, stöldbegärlig och allt ;). Men de är ruskigt dyra va? 

Här är den !! www.kopbarnvagn.se/sv/artiklar/vinterakpase-med-lammskinnsdyna-champange.html Har tyvärr ingen bild men den sitter sulerfint, har en flik högst upp som man kan sätta över ryggstödet så den sitter galet fast. Sen SKULLE jag vilja ha en sån där med pingvin, ser så otroligt fina o sköna ut !! www.jollyroom.se/voksi-akpase-urban-brown.html Men det får bli till nästa barn då min minsta är 2 år o inte alls intresserad av åkpåse (o för stor tror jag).
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • acure

Å Ja jag älskar Voksipåsarna! Det vore drömmen!

Tack för länkarna! Ska försöka övertala sambon till en bozz även om vintern snart är slut. Men förhoppningsvis vill skruttan sitta i påse nästa vinter också. :)

• DizNick
    RocketQueen skrev 2012-02-16 15:22:17 följande:
    Är det någon som har haft Bugaboos egna skötväska? Jag tycker att den bruna i canvas är sååå snygg och skulle ju matcha perfekt till vår vagn, men är den nåt att ha?
    Jag har en Ju-Ju-Be Be All. Superbra!