• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • SötaSarah

Jag behöver hjälp!! :( Fick min bugaboo cameleon idag och har byggt i timmar! Vagnen är klar men sufletten.... Får inte till det! Jag har fästet det står R på på barnets högra sida när han sitter mot mig i vagnen och L på vänstra då. Men då är "armarna" där suflettpinnarna ska sitta neråt, när jag försöker snurra dom så dom är uppåt så blir det en glipa och den hackar liksom inte i när dom är åt rätt håll utan dom hackar bara i när dom kommer neråt igen.... :S Stter hela fast!

Leon 110629 ♥ lillahjarta.blogg.se
  • thj
    SötaSarah skrev 2012-02-16 20:59:41 följande:
    Jag behöver hjälp!! :( Fick min bugaboo cameleon idag och har byggt i timmar! Vagnen är klar men sufletten.... Får inte till det! Jag har fästet det står R på på barnets högra sida när han sitter mot mig i vagnen och L på vänstra då. Men då är "armarna" där suflettpinnarna ska sitta neråt, när jag försöker snurra dom så dom är uppåt så blir det en glipa och den hackar liksom inte i när dom är åt rätt håll utan dom hackar bara i när dom kommer neråt igen.... :S Stter hela fast!
    Prova att byta sida på suflettspännen :)
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • SötaSarah

Jag såg det sen. Tänkte inte på det och så frågade jag några bugga-kunniga som skrev de skulle va barnets högra då dom tydligen ändrat set nyligen. Men tillslut fick jag till set :)

• acure

Jag fortsätter att spamma tråden och kastar ut en fråga angående DVD:n med instruktionsvideo som ska följa med vagnen. Jag fick inte med någon sådan men undrar om det är något att ringa och klaga på hos Jollyroom eller är det samma video som finns på youtube att se? I sådana fall orkar jag inte beröra mig med klagomål. Har haft problem med Jollyroom tidigare med en annan vagn och vill inte vara tjatmoster i onödan. Bättre att ta det om det verkligen skulle uppstå något värre senare (peppar, peppar).

• thj

Det följer ingen dvd med bugaboos vagnar längre, det slutade de med för ett par år sen :).

Det är samma video som du kans e på deras hemsida, som tidiagre följde med vagnen.

Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • 22Maj2012

Idag ska jag få tummen ur och beställa min efterlängtade Bugaboo :)))

• enlitenbitkaka

Vi har haft vår Cameleon hemma sedan mitten av december och den har liksom bara stått och väntat Men så flyttade vi för en vecka sedan och jag skulle köra ner den i garaget och då upptäckte jag att vagnen börjat KNARRA! När jag svänger med den så knakar det, tror det är neråt framhjulen, alt. i mitten någonstans. Ett fel som ska klagas på eller har den helt enkelt "dammat" igen och behöver smörjas? Knarrar inte hela tiden...

Änglamamma till lilla Hedvig 22/3-11 och gravid igen med BF 24/3-12 ♥ Bloggar på enlitenbitkaka.blogspot.com/