Inlägg från: stinamaria |Visa alla inlägg
  • stinamaria

Bugaboo-tråd nr 21

Det blev en sväng på mässan. Sonen hade jätteroligt och jag fick klämma på nya bee^^ En av tjejerna som jobbade där demonstrerade den jättebra och mannen gillade den skarpt.. tills jag sa vad den kostade.. Meeen eftersom hade gillade den så så kan jag säkerligen tjata till mig en sån om ett år ner bebisen är lite större. Han ska ju inte titta ut förrän i slutet på augusti så de blir lagom till nästa vår/sommar.

• stinamaria
    Noas mamma skrev 2010-04-21 01:00:48 följande:
    vad ska du rengöra? hela vagnen? hjul, chassi å ram kan man använda vatten å diskmedel eller annan rengöringsmedel. tänk på att inte ha för mycket vatten å medel på delarna med skumgummi då dom kan torka ut och spricka. smörj hjulen efteråt! basklädsel tvättas i maskin 40 C tvättmedel inte sköljmedel
    30 grader!!
  • stinamaria
    zasata skrev 2010-04-28 17:36:31 följande:
    Åkte rulltrappa så fasnade bägge bakhjulen i!! Vakten fick skära loss tillslut och rulltrappan blev sne :-S Hoppas verkligen det går på garantin. Visst man skall inte åka rulltrappa, men nu hade jag min kusin med som stod och höll den där fram så trodde inte det var någon fara.
    Oj, herregud! Jag tror inte heller det går på garantin:( Det är ju inte tillverkarens fel liksom. Fan vad tråkigt sara!
  • stinamaria
    stinamaria skrev 2010-04-28 20:02:29 följande:
    Oj, herregud! Jag tror inte heller det går på garantin:( Det är ju inte tillverkarens fel liksom. Fan vad tråkigt sara!
    Okej, efter att ha sett bilderna så har jag faktiskt svårt att förstå hur en vagn ska kunna fastna sådär. Sitter inte gummit fast bättre på hjulen?
  • stinamaria
    Shoegirl skrev 2010-04-28 21:05:13 följande:
    Nej, det är vanligaste olyckan med vagn och anledningen varför man avråds från att ta vagnen i rulltrappa (av alla vagnstillverkare och rulltrappsföretag). Gummit är ju mjukt och rulltrappans kraft enorm om den får tag i något.
    Aha, okej. Ja, jag blev förvånad för jag har aldrig hört att det hänt innan.
  • stinamaria
    LillaMiss Piggy skrev 2010-05-02 08:55:27 följande:
    KAn man tvätta hela sittdelen i maskin? Dottern spillde youghurt. Tydligen fick jag inte med allt för det har blivit två stora fläckar på sittdelen
    Jadå, det har jag gjort Ta ut plattan och skumgummit i sitsen bara och kör på 30 grader utan sköljmedel.
  • stinamaria
    LillaMiss Piggy skrev 2010-05-02 19:01:18 följande:
    Gud vad bra! Är det svårt att få tillbaka skummgummit sen utan att den bllir knölig?
    Nej, det tycker jag inte det var. Jag tvättade skummgummit i handfatet med vatten och hängde på tork över natten och det var inte problem att få i det sen.
  • stinamaria

Jag har ju köpt en begagnad vagn där säljaren sa att den var köpt 2007. Jag mailade bugaboo för skojs skull och frågade när den var köpt och de svarade att den är köpt på babyproffsen 2008. skumt att hon sa 2007 men det är ju trevligt att min vagn "bara" har två år på nacken^^

För övrigt så har de fleeceset i grönt och gult kvar på bonti för 295 kronor Jag har precis beställt ett gult=) Det blir nog fint till min gråa bas.

• stinamaria
    humilis skrev 2010-05-20 19:07:38 följande:
    De finns inte på hemsidan, du får ringa eller maila dem Är en utav butikerna som fortfarande har inne så du får testa en och fråga om de har och har de inte så ringer du till nästa
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21