Bugaboo-tråd nr 21

Jag har en Bugaboo Frog

Postade för tidigt.

Ja, jag undrar hur dina kan ha blivit så. Förra ägaren måste ju gjort något konstigt när hon bromsar. Plasten slits ju inte sådär om vagnen står still och man bromsar.
Woho, min nya väska från jujube kom idag=) Och en svart sufflett fick ersätta den blå till jag tröttnar. Bild finns i bildtråden=)
Jag har en liten fråga. Får se om jag kan formulera mig så att ni förstår hur jag menar.
Jag och min kompis har varsin cameleon och vi upptäckte igår att våra ramar ser olika ut.
På själva delen som man klickar fast på chassit så går det ju en metallpinne tvärsöver och vi upptäckte att den sitter på olika ställen på våra ramar. På min vagn sitter den fast i ena "kanten" av den rundade delen som klickas fast på ramen och på hennes sitter den i mitten av den halvrundade delen. Hon har iof inte någon pinne kvar, men man ser att den suttit där men den måste gått av när förra ägaren hade vagnen.
Båda har midjebältet fäst på ramen så ingen är köpt i usa eller så.
Någon som vet när detta ändrades?
Jag har ett gammalt parasoll som jag gillar. Det rä det med det gamla fästet som bara går att fästa på själva ramen. Igår fick jag hem ett nytt orange parasoll men det går ju bara att fästa på chassit och där var den bara i vägen och jobbig... Det råkar inte finnas fästen att köpa löst så man kan ha den på ramen va?