Inlägg från: stinamaria |Visa alla inlägg
  • stinamaria

Bugaboo-tråd nr 21

Bellbox skrev 2010-12-13 19:51:56 följande:
    men tror ni, med er erfarenhet (puffar för frågan) att man kan sälja en åkpåse original i december eller januari?
    Borde väl gå med tanke på att det kommer vara kallt många månader... (skulle kanske sålt den i oktober egentligen...)
    Tror absolut det går! Jag sålde en grå typ i april-maj och då trodde jag inte det skulle vara någon som ville köpa. Men jag fick 650 för den
  • stinamaria
    Hannah74 skrev 2010-12-15 19:49:51 följande:
    Min är över tre år och gnisslar inte alls. Däremot hade jag problem med de där runda knapparna nyss, köpte dock nya och nu är den som ny;)
    Vem var det förresten som skulle köpa nya genom storken? Här i Gbg. Hur gick det?
    Det var jag Väntar på dem fortfarande. Sa att det inte var bråttom utan de kunde ta det med nästa leverans. Använder inte sittdelen ännu ändå och i vädret som varit har jag använt en brio så buggan har fått stå=)
    Men jag tänkte ringa dem idag och se hur det går för blir vädret mildare nu så åker ju buggan fram igen och jag gissar att det mycket snart blir att sätta på sittdelen.
  • stinamaria

Någon som skickat ett par vinterhjul med posten och vet vad det kostar? Postens hemsida är nere för tillfället..

• stinamaria
    jessii87 skrev 2011-01-11 18:12:52 följande:

Åh tack för tipset. Vi fick Enjoyhäftet i julklapp o kollade upp det o det är helt riktigt som du säger. 20% på Mölndals baby o barn. Det blir ju ganska mycket pengar på en sån dyr barnvagn!! Så tackar för tipset, hade aldrig kollat upp det annars.. =))

10% är det nog du har på barnvagnar men det blir ju en tusenlapp i alla fall och det är ju bra.
  • stinamaria
    Bellbox skrev 2011-01-12 10:05:31 följande:
    Har de sänkt erbjudandet där då?? Förut var det i alla fall 20% (lycky me !!) men jag kan förstå att de kanske tyckte det var trist då många säkert tog tillfället
    10% har de ju haft i Mölndalshäftet länge så de sänkte då säkert även i enjoy... ja ja; men lite pengar blir det ju i alla fall + att man har en suverän fysisk butik man faktiskt kan besöka också
    Ja, det är 20% på andra grejer men just vagnar och bilbarnstolar är jag för mig är 10%. har varit så i ett år iaf=) vilket suger för jag ska köpa UJ sedan och det hade ju vart gött med 20% då :P
  • stinamaria
    Bellbox skrev 2011-01-12 22:50:12 följande:
    Tyvärr har de väl inte UJ?
    de har den där "kopian" (som jag kallar den ) "Easy walker" heter den väl?
    & du har rätt; kollade på enjoyguiden på nätet (inte köpt den i år eller förra året) & numer är det 10% på rullande enheter...
    Nej, har de inte? Jag som tyckte det var bra att iaf få 10% på vagnen.. Då blir det till att handla i annan affär då. Men jaja, bebisen är liten så blir att rulla cam ett tag igen när snön försvinner innan det blir dags att byta den mot en UJ Kan ju behöva en bee plus innan med^^
  • stinamaria

Helvete vad bugaboo måste hata sina kunder!!!!
    Den jävla sittdelen _går_ inte att få på!! Jag är genomsvettig och tar en paus innan rond två. Första vann bugaboo... Trodde jag var mer hardcore än så här!

• stinamaria
    Fröken Småland skrev 2011-01-25 13:27:15 följande:
    Ooops Drömmer Har du provat att sätta den på högkant och sätta ett knä och svikta ned en "midja" på ramen?
    Jaaa det har jag! Jag väger dessutom nästan 80 kilo så man kan ju tycka att den borde ge vika... Sen har bebisen mage att bli ledsen mitt i *muttrar*
  • stinamaria

Så, jag vann!! Men fan, jag behöver duscha..

• stinamaria
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-25 13:36:29 följande:
    förlåt men hahaha!
    Jag vet precis hur det känns, som om bugaboo har gömt en kamera och sitter å tittar på och asgarvar
    Värsta är dock att när man väl får på den så går det lätt... nästan för lätt så där så man undrar varför de i hela fridens inte funkade först för

Men sätt ett knä lixom i mitten så att den verkligen svajar ner. och dra sen på ögglan. Det går jag lovar
    ja, när jag väl fick på den hade jag inte ens knät på.. Jag är glad att jag tog en bild mett liggdel på innan så jag slipper byta inför framtida försäljning haha
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21