Inlägg från: stinamaria |Visa alla inlägg
  • stinamaria

Bugaboo-tråd nr 21

Nu finns det bilder här stinamaria.blogspot.com
    Men jag tycker den ser tråkig ut..
    Den skulle behöva en färgklick.. Typ Aserehts bumperbarskydd Drömmer

• stinamaria
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-25 13:55:22 följande:
    GRATTIS Skål
    Tack!
  • stinamaria
    Tant Pruselius skrev 2011-01-25 17:40:01 följande:
    en bugga är inte i sitt fulla blomm om den inte har Ase lovelybumperskydd Kyss
    Ja, jag håller med {#emotions_dlg.flower}
    John och Linas mamma skrev 2011-01-25 18:42:04 följande:
    Fick ett superbra tips här en gång om att du ska ta på dej skorna, sätta fötterna under ramen när den står på högkant och sedan trycka till, när jag sålde min så bytte jag på 20 sekunder.
    Ja, när det som väl gick så gick det ju ganska lätt. Man var bara tvungen att få till det haha!
    Framtida lek på typ babyshower? Vem kan sätta fast en sittdel snabbast?
  • stinamaria
    Asereht skrev 2011-01-27 08:50:18 följande:
    Jag tar absolut inte illa upp, det var ju du som inspirerade mig från början. Vi gör visserligen inte likadant men har samma vision.

Är man virkkunnig så är det inte alls speciellt svårt att göra själv.
    Kolla inboxen
  • stinamaria
    Tant Pruselius skrev 2011-01-31 18:56:43 följande:
    Finbusen - om jag inte helt är ute och cyklar så är frogramen 5cm mindre än camramen... Min är denim och det är helt klart favoriten... Gärna med rött till! Men absoluta pricken över i är aserehts virkade bumperskydd *tjatar*
    jaa, skyddet är finast!

Min favvo just nu är grå bas och klarblå topp. Med aserehts bumperskydd blir den fulländad=)
  • stinamaria

Åh, nu är min vagn vårstädad=) Så fin så fin! Blir verkligen som en helt ny vagn med lite silikonspray!
    Funderar på nytt topset dock. Fast.. Jag tycker grå bas och blå topp är så fint!

• stinamaria
    galojj skrev 2011-02-14 22:49:46 följande:
    Hihi, ja självklart är det en personlig åsikt
    Var nog lite det jag var ute efter, vad andra gillar:-P
    Själv vet jag ju inte, eftersom jag inte sett båda live...jag skulle vilja se båda bredvid varandra helst ju

Vilka toppar passar till den blå basen?
    Just nu tänker jag såhär...

antinget grå bas med klarblå topp
    eller klarblå bas med svart topp

vad skulle annars vara fint att matcha den blåa basen med?
    Jag älskar det blå topsetet! Kan inte riktigt hålla med om att den ser mer smutsig ut, men har å andra sidan inte sett basen live. Jag har bilder på min vagn med grå bas och blå top här om du vill se =) stinamaria.blogspot.com/2011/01/bugaboo.html
  • stinamaria
    Fröken Småland skrev 2011-02-15 06:29:05 följande:
    Jag menar inte att den ser smutsig ut i ordets rätta bemärkelse utan att färgtonen inte är så bjärt och klar. Jag gissar att det ät svart pigment i färgen och det är därför som den uppfattas som dovare i nyansen vilket man brukar kalla "smutsig". Möjligen har jag bild i galleriet, skall kolla senare när jag sitter vid datorn.

Den blå basen är tok-snygg men väldigt svårmatchad tycker jag. Paul Franks Colorblocks är klockren om man gillar mönster, Annars gillar jag nog brun bäst. Rosa är hysterisk men kul och glad.
    Jo, det förstod jag =) Jag har ju bara sett den blå basen på bild så det är mycket möjligt att jag med skulle tycka det om jag fick se dem bredvid varandra. Nu tycker jag att toppen är väldigt klar=)
  • stinamaria
    galojj skrev 2011-02-15 08:11:22 följande:
    Stina maria:
    Vi har haft den kombon förut Älskar det, är sååå snyggt tycker jag

Men eftersom jag har tyckt att basens färg ser något finare ut har jag tänkt att jag vill ha en sådan istället...speciellt nu när jag har möjlighet att köpa en
    Men, så började jag fundera på vad man ska ha för topp till isåfall...och jag kunde bara komma på att den svarta skulle passa, eller ja Paul franks colorblock har jag ju sett prov på(på bild) och det är ju faktiskt riktigt snyggt!
    Och brunt kan jag tänka mig passar oxå...va bra, då har jag några fler alternativ:-P

Hade ju varit något roligare med en annan färg en svart på toppen kan jag ju tycka...men, colorblocks, hur svår är den att få tag i? och hur mycket kostar en sådan?
    Jag är för mig att bonti reade ut colorblocks nu? Ska kolla och se om jag kan komma med en länk=)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21