Inlägg från: stinamaria |Visa alla inlägg
  • stinamaria

Bugaboo-tråd nr 21

Verkar vara olika då. På babyproffsen sa verkstadskillen att bugaboo bara tar på tredje klicket, då var det camen vi pratade om. För två av mina vänner tar den på tredje men för mig nu efter att jag trixade med den tar den på andra. Kanske båda är normalt? Tänker bara så man inte ställer in den fel och bromsvajern går av eller något.

• stinamaria
    Solstrålar skrev 2011-03-09 21:00:07 följande:
    En fråga till Bugaboo experter. ;)
    Jag har köpt en en begagnad Bugaboo Cameleon fr 2006. Testade så klart bromsen och den fungerade vid köptillfället. Men iom bromsen behövde justeras (den tog i mer på ena hjulet) gjorde min man detta och då upptäcker vi att bromsknappen släpper när man kör vagnen bakåt lite grann. Den går upp av sig självt utan att man behöver trycka på knappen!

Är det nåt man kan laga, var kan man få den lagad? Eller måste jag byta ut chassit? :(
    kolla din gb=)
  • stinamaria
    Tant Pruselius skrev 2011-03-19 14:45:47 följande:

Buggan på vårprommenad med dyrbarlast x 2
    Superfint bumperskydd! Jag väntar med på ett=) Kommer bli så fint!
  • stinamaria
    Tant Pruselius skrev 2011-03-20 14:37:56 följande:
    jag älskar verkligen mina Hjärta dem gör hela vagnen!
    Ja, visst gör dem Trodde först det var mitt hon lagt upp på bloggen men såg nu att det är det du har så jag har inte ens sett mitt ännu=) Nyfiken? Jaaaa {#emotions_dlg.flower}
  • stinamaria
    Sweetheartno1 skrev 2011-03-21 17:27:51 följande:
    JÄTTE fint !
    modestyclara skrev 2011-03-21 18:53:24 följande:
    Wow! SuperfintHjärta
    Jaa, visst är det
    Sweetheartno1 skrev 2011-03-21 18:58:30 följande:
    Är det Asereht som virkat den ?
    Ja, det är hon {#emotions_dlg.flower}
  • stinamaria
    Johanna10 skrev 2011-03-21 20:30:53 följande:
    Hej. Jag har fått problem med mitt chassi på min cameleon. Jag har nämnligen en ganska sne lång uppförsbacke som jag måste ta mig upp för när jag ska ut och promenera, vilket jag gör dagligen. Nu har chassit blivit snett böjt vilket jag tror beror på att jag får hålla emot hela backen. Har någon annan haft problem med detta eller har jag bara extrem otur? Går det att bända tillbaka tro? Jag är rädd att det ska gå sönder då. Tacksam för svar!
    Du har inte bara råkat ha lite olika höjd på sidorna av styret? Jag var jätteledsen för att min hade blivit så sne och upptäckte sen att jag hade ett par cm lägre på ena sidan =)
  • stinamaria

Är jag blind? Hur hittar man bildtråden egentligen? Jag har ju kommit in på den via era länkar men det måste ju gå att klicka sig fram till de grupper men är medlem i eller?

• stinamaria
    Fröken Småland skrev 2011-03-22 08:28:13 följande:
    stinamaria: tror att du måste lägga till den som favorit. Eller ännu hellre; lägg in en bild så sparas den automatiskt Drömmer

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bugaboo-bild...
    Jag ska prova det, trodde det bara räckte med att vara medlem i gruppen för att den skulle vara lätt att hitta
    Jaa, jaghar försökt lägga in bilder men det går inte Kanske de är för stora
  • stinamaria
    iAnnaMaria skrev 2011-03-22 20:07:03 följande:
    nu kan jag också hoppa in här :). Kom över en fin bugaboo gecko på en loppis för 500 kr :)... Mycket nöjd!!

Kan man köpa tillbehör till den fortfarande eller har dom slutat med allt till gecko?
    Fasen vilken fynd! Kikade i din blogg och den såg ju fin ut =) Fick du med sittdel oxå?
    Tyvärr kan jag inte svara på dina frågor.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21