Inlägg från: zasata |Visa alla inlägg
  • zasata

Bugaboo-tråd nr 21

fröken.. haha. låter ju bra

jag e besviken på solsufletten!
    Trodden den skulle gå hela vägen och funka som myggnät med, men det gör den inte.. :(
    hade jag vetat det hade jag nog inte köpt den.

jag hatar instruktionsboken.. *surfar in på youtube*

• zasata

Nu har jag varit ute och provkört bee+ en!
    Så nu ahr jag ännu mer att skriva..
    HUR sätter man på regnskyddet bäst? Började hagla när jag var ute..
    Hur sätter man fast sittdyna? alltså låssnar bältet på vagnen så man kan trä igenom?
    Och den låter när man går men zappen låter mer.
    Men tycker fjädringen är bättre än på frogen.
    Dock går det inte att jämför med tex brion happy mixed eller uj eller liknande alls.
    Men var skönt att svänga vagnen med en hand
    Men om nån har bild med regnskydd på, tar jag gärna det

• zasata
    passau skrev 2010-04-21 21:07:21 följande:
    eller så vet han verkligen inte, och tjejen var inte hemma och kunde visa kul såg d ut iaf... kanske inte är så teknisk... kändisar får ju gratis vagnar för att dom syns... ibland vill jag med vara kändis
    jag skall bli kändis när jag blir stor :D
  • zasata
    Ellisizza skrev 2010-04-21 21:34:30 följande:
    Jag undrar hur man lyckas vika fram sitsen när man ska fälla ihop bee+ och har sitsen vänd mot sig? När jag ska ändra lutning på ryggstödet går det jättebra när jag bara trycker upp den vita "knappen" på baksidan. Men även om jag trycker upp "knappen" jättenoga får jag inte fram sitsen så att den blir parallell med handtaget så att jag kan fälla vagnen. Får bara sitsen att hamna rakt upp. Sen är det stopp! HUR i hela friden gör man?? Någon som har något tips? Ibland lyckas jag men då trycker jag upp den vita grejen och lirkar hit och dit och så pang så åker det fram. Sen nästa gång går det inte! HJÄÄÄÄLP
    har du dragit upp rygstödet? Fäll ner det i så fall.
    Sen fick jag släppa i det läget, och göra igen.
  • zasata
    Stargirl skrev 2010-04-22 09:43:27 följande:
    . Nya Bee med regnskyddet på. Vem var det som ville se en bild? Sömmarna följer varandra. Jag har inte fäst den alls då vi ska bara en snabbis till dagis. Men man kan fästa den med snoddar och kardborre
    tack
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-04-22 12:48:58 följande:
    Zasata: Såg du Stargirls tips om hur man fäller ryggstödet på Bee?
    men det har jag inte haft problem med.. Inte vad jag vet i alla fall så mkt annat jag inte fattar än.
    Ni vill jag bara använda den med!
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-04-22 13:14:04 följande:
    Aha, jag trodde det var det som var problemet vid fällningen; att du inte kunde fälla ryggstödet framåt. Då var det visst bara jag då
    Nää jag fick inte låss den sen. men nu får jag det med
  • zasata

alltså.. jag bär ju den.. men jobbigt att bära vagnen, två barn + alla grejer man har med sig..
    Nej, får tänka om.. happy mixed får ner i källaren med zappen, och sittyn får bo kvar på 2a våning och been på 1a kanske..
    Jag tror jag kommer hamna i grannfejden snart ;-D
    På första våningen har jag en vagn, på 2a våningen 1vagn+cykel..
    Och utanför oss har jag ställt ut en billy hylla skoställ, torkställning och 3mattor som hänger, sparkcykel,boby car... Och alltid lite skräp.. Kanske dags att flytta?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21