Bugaboo-tråd nr 21
Själv skulle jag ta parasollet i duschen och spola av det. Räcker det inte med vatten skulle jag ta lite mild tvål och gnugga med en "snäll" svamp.
Måste få gnälla av mig lite. Jag är sååå sugen på en bee, har enorma cravings alltså! Haha trodde aldrig att jag skulle bli en "vagn-mamma". Det är mitt största intresse och jag vill ha många! :P Men till saken hör att jag tycker att det svider lite att lägga så mycket pengar på en vagn som jag ska ha som shoppingvagn och som vi ska ha på resor.
Jga tycker att gamla bee verkar ha bättre suflett och sen gillar jag att den har de där vingarna på sidorna (skyddande kant). Vår lille Vincent är bara 4 ½ månad och det känns med ombonat i den tycker jag.
Ni som haft bee och bee +, vad gör bee + bättre?

Just nu är sufletten rosa (skitsnygg men jag har en gosse och blivande maken gillar inte att han ska ha en rosa vagn *fniss*). Tips på var man kan köpa suflett? Vilken färg har ni?Fick min Bee-transportväska idag, rekordsnabbt! Den passar även Bee+ för den som undrar. Men den är rätt tight och det går inte i mycket mer i den, lite mjuka grejer i hålrummen kanske... Har inte försökt klämma i BuggyBoarden ännu... Kanske med lite list och mycket våld... Skulle nog hellre välja universal-Bugaboomodellen (för att få lite mer "svängrum") om jag nu inte var så snål.... Men den här kommer bli kanon åxå!
Tack den som tipsade om Barnbutikens utförsäljn i Heron City, jag kontaktade deras webbutik som hämtade en väska hos Heron i tisdags och skickade m schenker till mig igår, och jag kunde hämta ut idag!! De var otroligt tillmötesgående och trevliga!