Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Iiiiiiiiiiii, ser en härligt gul giraff-åkpåse på T just nu..... HÅLLER HÅRT I PLÅNBOKEN.....
    Snälla, kan inte nån annan köpa den. Snabbt. Den skulle vara såååå fin till vår gula sufflett men NÄ jag kan inte motivera en åkpåse till.... fast den är ju ny och fiiiiiiin

• bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2010-10-07 09:44:14 följande:
    Det går inte att se med blotta ögat tyvärr. Men min gissning är att det är en Frogram. Det grundar jag på att jag utan tvivel kan konstatera att det är en Frog-sufflett. Och då borde även klädseln vara en Frogklädsel (vem köper en ny Cameleonklädsel till en gammal sunkig Frog-sufflett?) och är den det så är det en Frogram. En Frogklädsel passar inte på en Cameleonram utan skulle bli för kort och inte räcka hela vägen ned. Däremot så funderar jag på om inte chassit kan vara ett Cameleonchassi och att det är det säljaren menar? Svårt att se vad som gömmer sig under skötväska och tillbehör.
    Men varför skulle man sätta frog-ram på cam-chassi?
  • bohusbebis

Tack Frk Småland, o stora guru! Håller på att "utbilda mig" ifall jag skulle råka på nåt intressant... Eg ÄR ju dottern lite väl stor för dessa modeller, men jag är lite sugen på en Bugga över vintern ändå. Som substitut för Bee:et som nog får ställa sig på vintersemester... Men då ska det vara en okej vagn till ett okej pris...

• bohusbebis
    annat82 skrev 2010-10-07 12:28:47 följande:
    Kan tyvärr inte hjälpa dig. Har redan en Övertalade sambon med orden "titta vad fin den är"
    Så nu har vi redan 2 åkpåsar till buggan, båda köpta nya men till begagnat-priser Skrattande
    Åååååå, locka mig inte!!!!!!!!!!!!! Kollade nyss,,,, den finns kvar...... Men isåfall MÅSTE jag köpa en vagn så jag kan använda den i vinter.... och då blev det plötsligt en dyr åkpåse..... puh, anfallet gick över....
  • bohusbebis
    livet från ljusa sidan skrev 2010-10-08 11:01:28 följande:
    Har sett två stycken bee nu ute på blocket som har bygel på....vet ni vilken bygel som passar på gamla bee? Tyckte det såg väldigt käckt ut ;)
    Jag har köpt en bygel från tyskland via ebay. Den är eg till Quinny Zapp (sök på frontbügel zapp) eller så har vi i Bee-tråden spekulerat om den även kan vara till Chicco Multiway. Vet inte om den funkar på gamla Bee, den funkar iallafall med lite god vilja till Bee+ (man får trycka dit den lite). Passar faktiskt Bee+ bättre än Zapp...
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2010-10-08 11:43:56 följande:
    fast de va ju nån som hade testat multiway bågen och att den absolut inte passade så jag har för mig om att folk enades om att den bara va till zapp
    Aha, det missade jag. Zapp ska de va!
  • bohusbebis
    livet från ljusa sidan skrev 2010-10-08 12:18:03 följande:
    ok tack för tipset! Hade hoppas på att det var så enkelt att det fungerade med en swift bygel eller så ;)
    Swiftsnäppet funkar, men den är för kort. Har du möjlighet så kolla om UJ-bygeln funkar
  • bohusbebis
    livet från ljusa sidan skrev 2010-10-08 15:32:16 följande:
    Aha :) skall prova det
    Glöm inte att meddela hur det funkar. *nyfiken*
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21