Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-11 17:09:27 följande:
    den fanns inte kvar, men med tanke på namnet så ja kina asien eller nåt sånt
    Skumt borta redan? såg nog ut som en gecko (om jag nu börjar lära mig det här...) Fast smutsig till max... Finns så sällan nåt här på västkusten...
    Har ju fått lite mersmak på Bugga nu inför "vintersäsongen" och funderar på om vi inte borde ha en ändå... Som komplement till Bee:et...
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-11 17:28:44 följande:
    jaa annonsen hittades inte iaf
    jag kör på en brio sitty nu till vintern om det inte är bra plogat! förra året fick jag damp på camen för den va helt värdelös att köra med i snön! men iof alla vagnar suger när det är mycket snö så jag skulle om jag vore du satsa på nåt som du kan ha som dagis vagn sen! typ emmaljunga scooter, brio sitty/race eller liknande. för ditt barn va lite större va?
    Mmmm, då lägger jag nog ner det... Har världens bästa terräng och vintervagn. Egentligen. En mountain breeze, mini mountain terrain. Men den börjar bli så blek... får kanske pyssla om den lite med ny färg och dyna.... Och när jag tänker efter så kommer jag nog inte gilla en vagn som blir "stum" med vinterhjulen... Fast om man snubblar på nåt fynd...........
  • bohusbebis

Förresten, är det stor skillnad på gamla Bee och gamla Cam-åkpåsarna? Nu är det ju "samma"... Är Cam-påsen större/mindre än Bee?

• bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-12 17:10:37 följande:
    Bohus, menar du Paul Frank? Dom finns nästan inte kvar då dom såldes som ltd förra året. Det var 4a som släpptes en röd en olivgrön en gul och en som heter color blocks. Color blocks finns kvar i handeln och säljs ihop med en filt och topset till Cameleon. Om du är intresserad av nån så skulle jag ringa runt till butiker. Möjligt att nån har nån enstaka kvar. Jag hade bara tur som fick tag på en.
    Såg de 4 på nån hemsida, blev lite kär i "giraffen" (en av mina passioner). Men den passar inte riktigt sufflett-arsenalen (lyxproblem). Har då och då sett grön+röd på T el B. Colorblock gillade jag inte.
    Köpte en svart Bee 09:a för 360 spänn istället...  Åkpåse alltså (den här gången hoppas jag att det inte var ett babynest....), ska se om jag får till den till Bee+. Den röda OTH kommer få sitta i vintervagnen... Märkte att det var lite småbökigt att flytta åkpåsen mellan vagnarna med selar hit å dit. Ska bli spännande att testa. 
    Tack för erbjudandet ändå Sjukhusmamma!
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-12 17:10:37 följande:
    Bohus, menar du Paul Frank? Dom finns nästan inte kvar då dom såldes som ltd förra året. Det var 4a som släpptes en röd en olivgrön en gul och en som heter color blocks. Color blocks finns kvar i handeln och säljs ihop med en filt och topset till Cameleon. Om du är intresserad av nån så skulle jag ringa runt till butiker. Möjligt att nån har nån enstaka kvar. Jag hade bara tur som fick tag på en.
    Förresten, finns den röda apan-figuren som filt åxå? Isåfall, tipsa gärna... Har sett color blocks-filt, men inte nån av de andra....
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2010-09-13 11:50:48 följande:
    Förresten, finns den röda apan-figuren som filt åxå? Isåfall, tipsa gärna... Har sett color blocks-filt, men inte nån av de andra....
    Hittade, för 499:-... Men tipsa gärna om nån hittat nån beg el på rea. Billigare smakar alltid bättre...
  • bohusbebis
    lolo21 skrev 2010-09-13 22:12:34 följande:
    Tack för era tips om phil and ted sport mjuklift:) En sådan blir det helt klart.
    Har inte haft nån PT-mjuklift själv, men har hängt i PT-tråden ett tag och där konstateras att den är VÄLDIGT liten. Bebis kan inte ligga i den så länge... Däremot är det nån annan som många har, om det är babytravel el babyproffsens eller nåt... den ska vara rymligare - och billigare.... vet inte hur den sitter i en bugga, men kanske värt att ta en sväng om nån barnbutik å kolla - eller titta in i PT-tråden å fråga.... 
  • bohusbebis
    yrväder skrev 2010-09-15 10:03:56 följande:
    Haha, nån som tittar utifrån annat än bara designen.

Du har rätt. den där vita plutten på stagen mellan framhjulen sitter inte i samma position på båda vagnarna.
    Att den går att ta bort en av delarna och trycka ihop till singelvagn?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21