Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Bugaboo-tråd nr 21

Katjan skrev 2010-09-17 23:08:22 följande:

" target="_blank">

<--donkey vagnen
    Tycker ibland att Bee+:et är lite "svajig" men Åsnan ser ännu svajigare ut... Undrar hur många reklamationer de kommer få på glidande chassin på den... Skulle nog inte våga åka rulltrappa eller knappt dra över trottoarkanter med åsnan...
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-18 11:36:23 följande:
    jag skulle nog tycka att de e mer spännande att bara köra ett barn i donkeyn snacka kul om den börjar glida på bredden.
    jag e rätt skeptisk med tanke på att bugaboo är rätt kända för sona glid problem. man kan ju hoppas att dom har hack i den så som dom har på bee plus för att undvika att den ska glda!
    Skeptisk till om det räcker med hack om man kör 2 st tvillingar på 15 kg i nerförsbacke och nerför en trottoarskant på sniskan...
  • bohusbebis
    haberg skrev 2010-09-19 09:26:12 följande:
    hej alla buggaproffs !  nån som orkar hjälpa mig med min ståbräda? har en cameleon från -07 och köpte en ståbräda på blocket,men får det inte att funka . Den ligger så löst på så den åker av,går inte att stå på den, då ramlar den åt sidan. Går inte o hänga upp den m snodden, då åker den av. Vad är fel, nån del måste saknas....

snälla hjälp en okunnig! mvh/ Hanna
    Det ska finnas nån form av plast"adapter" som man knäpper fast på chassit så att ståbrädan får fäste. Är det en ny med vit hjulsida eller en äldre med helsvart hjul? Jag satte nyligen på den nyare varianten på vår Bee+ och med den fanns det två olika plastkapslar/adaptrar, en till Bee och en till Cam tror jag.
  • bohusbebis

Apropå åkpåsar, såg på ebay att det fanns Bugaboo Fårskinns-footmuff:ar i england!!!??? Dock inte möjliga att köpa från sverige... nån som vet mer?

• bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-19 16:33:33 följande:
    vart hitta du den? jag kan inte finna den å syrran har aldrig hört talas om de eller sett dom
    Jadu, nu hittar jag den såklart inte. Tycker det blir olika sökresultat varje gång man kikar in på ebay... Kanske inte var original, men det såg nästan ut så på bilden...
    Har letat efter en röd buggafilt utan apan på som en tok, utan resultat. Beställde tillslut en svart. Och så nu. Jahaja, hur många röda filtar som helst plötsligen!!! Fast svart blir snyggt både till röda och off-white-sufflorna....
  • bohusbebis

Eftersom det är gratis och fritt att annonsera i Köp-å-sälj så fattar jag inte varför man måste marknadsföra sig även i trådarna. Lika irriterande som all reklam på tv3....

• bohusbebis
    Hannah74 skrev 2010-09-20 09:15:25 följande:
    Eftersom mitt inllägg är anmält och borttaget så har jag mailat support ang detta, så meddelar er när jag får svar. Tycker det är konstigt att/om det skulle vara olika regler för olika trådar så ska höra vad "chefen" säger så återkommer jag sen om det är ok så vet vi alla en gång för alla vad som gäller.

Det kan ju vara intressant att veta för alla.
    sen ska jag lämna er i fred
    Har inget emot tips. Tycker bara att reklam generellt är lika irriterande både här som i tv3. Inget personligt. Glad
  • bohusbebis

Har inte läst hela kopie-konversationen, men blev nyfiken å kollade telefonnumret på säljaren som inte hette Anna utan ett betydligt mer asiatiskt klingande namn. Därmed inte sagt något om äktheten, men kanske en varningsklocka....?

• bohusbebis
    Miniigirl skrev 2010-09-23 13:02:59 följande:
    Men, är det dumt att satsa på en sådan vagn till en 1½åring?
    Är det bättre att köpa en sulky?
    Det borde finnas "terränghjul" till Bee+:en. Tycker den är helt suverän i sitsen/modellen i stort, men kan tycka att de små hjulen är en begränsning för hela vagnen... (både vår 5-åring och vår 2-åring sitter bra i Bee+)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21