• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • spigg
    minnamarie skrev 2012-04-04 17:01:51 följande:
    Hej, jag skulle så hemskt gärna vilja testa att sy en sufflett till min Cameleon, men den skall inte hämtas ut förrän i juni, så jag vet inte hur jag skall göra med mönster? Finns det mönster någonstans att köpa, eller har någon lust att dela med sig av ett? Eller är det någon som har tips på hur man gör när man är i min sits?
    Tack på förhand!
    Gå med i barnvagnsgruppen jag länkar till i min sidfot, finns flera där inne som säljer mönster! :)
    Barnvagnar! - Gruppen på FB som är det ultimata barnvagnsforumet! Gå med! www.facebook.com/groups/141568512604292/
  • 22Maj2012

Jag har också ansökt :)) oh vilken rolig grupp :))

• mamma Linder

Men visst var det så att CAM klädseln passade inte på drogen? Utan den blev för stor? Kanske bättre att köpa en CAM ram till frogen då, för det är ju lättare att hitta klädslar till CAM

• Lindadjo
    mamma Linder skrev 2012-04-05 07:54:17 följande:
    Men visst var det så att CAM klädseln passade inte på drogen? Utan den blev för stor? Kanske bättre att köpa en CAM ram till frogen då, för det är ju lättare att hitta klädslar till CAM
    Jag har frog och jag tycker att cam-klädsel funkar rätt bra på den. Liiiite stor blir den, men inget jag tänker över, och då är jag ändå lite passformsfreak. Men det är ju absolut ingen dum idé att skaffa cam-ram till frogen, för den är ju lite större och räcker lite längre, och ändå får man frogens underbara körglädje.