Sweetheartno1 skrev 2011-10-19 13:16:05 följande:
Jag skulle ju inte köpa en Emmaljunga nu. Inte efter att ha haft UJn och CAMen! Jag hade ju en CAM våren -08 med glidchassi ! Men i övrigt var jag även då super nöjd !
Tråkigt bara att höra att fler och fler "råkar" säga att mycket är fel men ändå ska dom få vagnen att vara bra !

Köper man den som statusvagn och ångrar sig ?
Jag tror i det stora hela står bugaboo för hög standard med få reklamationer.
Det glidande chassit som bytes ut med ett nytt kom det fram att det i 6 av 10 fall var ett tillhanda fel av ägare.
De "så kallade" testdrog chassit (satte foten på mitt staget och tog tag i handtaget och drog för kung och fosterland vilket i sin tur gjorde så den lilla gummi ringen inuti handtaget blev utdraget långt mer än vad det ska behövas.
En normal stor kvinna får ett tryck på runt 60-80kg och då bara på handtaget och det är inga teleskop handtag gjorda för.Gummi ringen kan jämföras med en resårband drar man ut det för hårt och för långt så mister de sin funktion.
Bugaboo har även haft problem med bee+ s-hjulen och därför stoppat all försäljning av bugaboo bee+ fram till de skickar ut den nya förbättrade bee+ hjulen och de som köpt bee+ med dessa hjul kan lätt kolla det på bugaboos hemsida och får då de nya hjulen.
Tycker bugaboo är mycket hjälpsamma vid ev reklamationer så jag tycker bugaboo står för en mycket bra vagn