• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Ia 70
    Onyxia skrev 2010-05-18 22:26:54 följande:
    Detta känns ju rätt kaxigt med:www.blocket.se/malmo/Bugaboo_Cameleon_2667659...www.tradera.com/Bugaboo-Cameleon-rod-svart-au...Samma vagn utlagd både på blocket och tradera. Får ju hoppas att dem inte tänker försöka få den såld på båda ställena samtidigt!
    Tror att det e så att skulle hon få Bud på Tradera så tar hon bort den fr Blocket, Inte helt ovanligt att man gör så. Sedan vet man ju aldrig...
    Felix-96, Leia-07, Luka-09
  • Onyxia
    Ia 70 skrev 2010-05-18 22:39:37 följande:
    Tror att det e så att skulle hon få Bud på Tradera så tar hon bort den fr Blocket, Inte helt ovanligt att man gör så. Sedan vet man ju aldrig...
    Nä man hoppas ju det men vem hade vågat chansa?
  • Joddan
    Ia 70 skrev 2010-05-18 22:39:37 följande:
    Så har jag gjort! Men tagit bort från blocket om varan blir såld på tradera så klart! Och om någon vill köpa via blocket drar man ut på det lite bara tills auktionen är avslutad...
    Silas 2009-03-03
  • LR75
    Joddan skrev 2010-05-18 15:18:23 följande:
    Har lite svårt för röd till denimen. Har haft rött topset och parasoll (som jag har kvar) men tycker det blir så marint (båtliv). Tror jag ska köpa offwhite dyna och parasoll. Eller gul!!! fast troligast offwhite! Ursnyggt! Så om man inte kan matcha basen får man köpa dyna o matcha parasollet med :0)
    röstar helt klart på offwhite!!!
  • Joddan
    LR75 skrev 2010-05-18 23:23:28 följande:
    röstar helt klart på offwhite!!!
    Ja visst blir de snyggt! Har pratat med maken och han gillar offwhite klart bäst... Har ju haft offwhite åkpåse och cerice och den var inte lika uppskattad till sonen .
    Har beställt ett bumberskydd nu också, i svart imitationskinn . Tror det blir snyggt till skötväskan denimen och det offwhita parasollet och dynan.
    Loooove my cameleon och är så grymt glad att sonen ääääntligen sover bra i sin vagn eter månader av protester...
    Silas 2009-03-03
  • LR75
    Kavat skrev 2010-05-18 15:22:15 följande:
    Har du gått efter instruktionsbokens rengöringsinstruktioner?  Jag gav "Bugga-kitet" till maken och han blev impad faktiskt och gjorde enligt boken och nu är den ljudlös! Knarrade rätt bra innan i plasten? "runt" de små hjulen.
    jag har ju inte service kittet...

men jag och svägerskan lyckades lokalisera gnisslet.
    var ett bakhjul...
    nu äe det rengjort och urblåst så nu är gnisslet borta.
  • LR75
    Joddan skrev 2010-05-18 23:33:26 följande:
    va bra, att han sover gott i den nu alltså.

vill ha en vanlig suffla i offwhite...måste ringa kidz och se om dom fått in det.

nu vaknade vattkoppemonstret!

på återseende!
  • Noiis
    Onyxia skrev 2010-05-18 22:26:54 följande:
    Detta känns ju rätt kaxigt med:www.blocket.se/malmo/Bugaboo_Cameleon_2667659...www.tradera.com/Bugaboo-Cameleon-rod-svart-au...Samma vagn utlagd både på blocket och tradera. Får ju hoppas att dem inte tänker försöka få den såld på båda ställena samtidigt!
    Jag stör mig dock på en helt annan grej...
    varför uppdatera en 09a med punkteringsfria hjul? dem säljs ju med dom!
    en annan grej e lappen som sitter nere vid benen på sittdelen... e denna en usa modell eller en kopia?
  • Hannah74

Men det var väl bra pris annars?

Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503
  • Xst
    Sjukhus Mamman skrev 2010-05-19 00:46:56 följande:
    Jag stör mig dock på en helt annan grej... varför uppdatera en 09a med punkteringsfria hjul? dem säljs ju med dom! en annan grej e lappen som sitter nere vid benen på sittdelen... e denna en usa modell eller en kopia?
    Tror inte de har bytt utan menar att det är den nya modellen med foamhjul.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21