• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Stargirl
    Emeliten skrev 2010-05-19 22:47:49 följande:
    En liten fråga till er som vet, det svarta chassit på limited edition 2010, vad tror ni om hållbarheten på färgen? Var och kikade på en svart inne på Bonti i Vasastan idag och tycker verkligen att den är supersnygg, men blir osäker på om den inte kommer att bli hemskt ful vid minsta kantstötning...Någon som vet något om det svarta chassit?
    Det finns ju svarta chassin från förra hösten då RED denim kom. Jag har inte hört att ngn har haft problem med det svarta chassit alls och de vagnarna har ju rullat i 9 månader.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • LillaG

Tror ni att jag ska tvätta denimklädseln innan jag lägger i en off white sittdyna? Den kanske färgar av sig på den om det blir svettigt och varmt. (Även om sittdynan ska motverka svett så kommer jag bli imponerad om Luk inte blir varm även med sittdyna.

Lathetsfråga: Kan man/hur tvätta varukorgen? Ville gärna ha samma "slitning" på denimdelarna.

Isac 0607 ♥ Lucas 0910
  • Kavat
    LillaG skrev 2010-05-20 15:31:06 följande:
    Tror ni att jag ska tvätta denimklädseln innan jag lägger i en off white sittdyna? Den kanske färgar av sig på den om det blir svettigt och varmt. (Även om sittdynan ska motverka svett så kommer jag bli imponerad om Luk inte blir varm även med sittdyna. Lathetsfråga: Kan man/hur tvätta varukorgen? Ville gärna ha samma "slitning" på denimdelarna.
    Plockar ur plastskivan. Vänder ut och in och in i ett örngott. Så tvättar jag i alla fall.
  • LillaG
    Kavat skrev 2010-05-20 15:48:39 följande:
    Plockar ur plastskivan. Vänder ut och in och in i ett örngott. Så tvättar jag i alla fall.
    Tack! {#lang_emotions_smile}
    Isac 0607 ♥ Lucas 0910
  • Onyxia

Någon här som sytt eget skydd till "bumperbaren" på sin Cam? Har ni isåfall sytt det som en lång tub bara eller använt er av knappar/karborreband?

• stinamaria

Jag har ju köpt en begagnad vagn där säljaren sa att den var köpt 2007. Jag mailade bugaboo för skojs skull och frågade när den var köpt och de svarade att den är köpt på babyproffsen 2008. skumt att hon sa 2007 men det är ju trevligt att min vagn "bara" har två år på nacken^^

För övrigt så har de fleeceset i grönt och gult kvar på bonti för 295 kronor Jag har precis beställt ett gult=) Det blir nog fint till min gråa bas.

• humilis
    stinamaria skrev 2010-05-20 18:55:50 följande:
    Jag har ju köpt en begagnad vagn där säljaren sa att den var köpt 2007. Jag mailade bugaboo för skojs skull och frågade när den var köpt och de svarade att den är köpt på babyproffsen 2008. skumt att hon sa 2007 men det är ju trevligt att min vagn "bara" har två år på nacken^^För övrigt så har de fleeceset i grönt och gult kvar på bonti för 295 kronor Jag har precis beställt ett gult=) Det blir nog fint till min gråa bas.
    är det bonti.se som säjer de? Jag hittar inte där?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21