• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • stinamaria
    humilis skrev 2010-05-20 19:07:38 följande:
    De finns inte på hemsidan, du får ringa eller maila dem Är en utav butikerna som fortfarande har inne så du får testa en och fråga om de har och har de inte så ringer du till nästa
  • humilis
    stinamaria skrev 2010-05-20 19:10:11 följande:
    De finns inte på hemsidan, du får ringa eller maila dem Är en utav butikerna som fortfarande har inne så du får testa en och fråga om de har och har de inte så ringer du till nästa
    Skickar de dem då?
  • stinamaria
    humilis skrev 2010-05-20 19:10:56 följande:
    Skickar de dem då?
    Jadå, frakten gick på 89 kr om jag inte minns fel. Jag betalade in för mitt i måndags så det borde kommer snart.
  • Joddan

Jag har sett hans vgn live och då är den bra ihopmonterad. Men på varje bild typ i hans blogg där mn ser vagnen gör han något med den så den ser konstig ut. Tror att han bara vill provocera och få lite liv runt varje grej.

Morr!
    Irreterad som jag blir lämnar jag inlägg varje gång :0
    Silas 2009-03-03
  • Mymemlan

Nu behöver jag lite råd här. Jag beöver köpa ett soldkydd till buggan. Ska man ha ett parasoll elr finns det nån solskärm? Min grabb är snart 7 månader och hemskt nyfiken så han ska kunna titta runt ute. Sen undrar jag är bugaboos egna parasoll mindre och bättre än universalparasollen på barnens hus?..

• solouniko
    humilis skrev 2010-05-20 19:10:56 följande:
    Skickar de dem då?
    Jag har beställt mitt gula från Bonti Minns inte om jag ringde eller mailade, men billigt blev det iallafall, även inklusive frakten! Ska nog byta till brun/gul imorgon
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Joddan

Nu tvättar jag hela min denimklädsel för första gången! Alla delar samtidigt för att de ska ha samma tvätt, är såååå nervös om de blir för ljusa...

Kan man hänga dem i tvättskåp på 30c?
    Jag tvättar dem nu i 40 grader fintvätt utan centrufugering och i tvättråden står det torktumling en prick(???). Vågar man torkskåp? Det borde man väl???
    Har för övrigt beställt offwhite dyna och parasoll nu :0)
    Silas 2009-03-03
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21