Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

Bugaboo-tråd nr 21

Lindadjo skrev 2011-09-07 15:18:35 följande:
    Vad mysigt för barnet att kunna värma händerna oxå....
    Nu blev jag sugen på en till mig själv till vintern
    Ser ju föresten inte så avancerade ut, kanske man kan sy nånting sånt själv.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo

Men åååhh... insåg just att adaptern till akta gracos bilstol även är utformad som en vagga. Alltså, låter man den vara på stolen så blir ju hela stolen en vagga. Det måste väl vara meningen eller? Den är ju tom gummerad på undersidan. Gungar jättefint.

• Lindadjo
    jessii87 skrev 2011-09-11 13:28:51 följande:
    hej!

Har en liten fråga angående åkpåse till bugaboo cameleon. Vilka åkpåsar är egentligen bäst? Skulle vilja ha en som funkar både till ligg o sittdel. Bugaboos egna känns så stor i liggdelen. Fungerar exempelvis Bozz Åkpåse Basic til sittdelen? Menar att man ska kunna ha "bältet" genom öppningshålen i åkpåsen..

Oerhört tacksam för svar
    Man kan ha vilken åkpåse som hellst. MEN bugaboos åkpåse, iallafall den gamla som jag har, har en ficka som man trär på sittplattan och så kan man hänga den över ryggen, så den glider ingenstans. Sitter som berget.
    Fick ett tips om hur man får åkpåsen att passa bra i liggdelen med. Man rullar ner den till kanten där rumpan ska vara, så att den är helt plan när den ligger och så blir det ombonat och  mysigt runt huvudet med rullen som blir av det man rullar. Kan ta en bild på det om intresse finns.
  • Lindadjo

Bugaboo åkpåse i liggdelen... ursäkta vagnen, men chassit ligger i bilen

Rullad, så man sätter huvudet där ett större sittande barn har sin rumpa. På övre bilden där sonen ligger, har jag en snuttefilt under huvudet. Då ser man ju dels inte hålen i åkpåsen, dessutom slipper man tvätta hela påsen om han skulle spy lite.
  • Lindadjo

Kan ju nämna att jag inte använt åkpåsen än! Vi har fortfarande rätt varmt här Men snutten har jag även i vagnen vanligtvis med, utan åkpåse alltså.

• Lindadjo
    Joddan skrev 2011-09-12 06:39:03 följande:
    Jag funderar på den ist för Bb egna åkpåse till froggen?. Tänkte köpa den på pramworld samtidigt med explorern. Och vinterhjul också
    Åh, synd att du inte bor nära... då hade jag hakat på din beställning. Vill oxå ha vinterhjul!!!
  • Lindadjo

Önskar någon bodde i närheten av mig... men det är det inte, jag bor i en avkrok *surar lite*

• Lindadjo
    Joddan skrev 2011-09-12 09:41:37 följande:
    Ja det skulle ju vara bra! Vinterhjulen från england är mkt billigare, men frakten här hemma skulle noga väga upp vinsten tror jag..
    Tror jag med...
  • Lindadjo
    cirkuspuman skrev 2011-09-12 10:23:13 följande:
    Vi gör likadant åkpåse på morgon och kväll som jag sedan tar av locket på under dagen
    Men jag har ju min mysiga lammfäll Annars hade jag kanske gjort så jag med..
  • Lindadjo
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-13 10:11:15 följande:
    Nu är jag på väg och ska gnälla om vagnen. Men sambon har ju dragit ner allt självförtroende jag hade om att lyckas reklamera vagnen och regnskyddet.

Hur ska du kunna reklamera ett regnskydd dom inte ser läcker ?!
    Chassit kommer d aaaldrig byta !
    Dumma sambo !
    Strunta i vad din dumma sambo säger! Tänk på vad alla sagt här inne istället, och stå på dig! Du har rätten på din sida, byter de inte får du kontakta bugaboo direkt, och det kan du säga till butiken med om de kinkar med dig.. att du väl få kontakta de direkt då. Då kanske de ändrar sig
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21