Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

Fröken Småland skrev 2011-03-02 16:11:05 följande:
    Vill också ha en bebis
    och denim cam ! glöm inte det....
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-03-02 16:13:19 följande:
    Var det inte med? Kontakta säljaren, det vore inte första gången som man misstar sig för att de skall sitta på vagnen och glömmer ta bort dem när man säljer.
    jag befarar dock att hon inte fick dem med då hon köpt den beg och inte fick dit den på sitt nya chassi och trodde det var därför den inte passade Gråter
    men jag har mailat... det kostar ju inget att pröva...
    dock sitter den bra med spännband...men då går den ju inte att ta bort när T inte behöver den....

• Tant Pruselius
    Sjukhus Mamman skrev 2011-03-02 21:34:45 följande:
    nä dom e ju där för synskull men man kan köpa nya på biltema tror jag och även cyckelbutiker
    Tungan ute då ska jag leta cykelaffär imorgon då.....
  • Tant Pruselius
    Sjukhus Mamman skrev 2011-03-02 22:17:41 följande:
    gör de hittade du sprayen?
    Jätte fin vagn är smått avis! även på den kommande bebisen jag har nog cam sufletter som ligger här å skräpar om du vill ha dom sen

Strumpa: även din vagn va ju inte dålig den heller *avis*

du inboxar allt du har , your my BB hallick
    Hjärta
    Sprayen och ventilerna ska jag leta efter idag...
    tror dock inte att den lilla sketna cykelaffären i HC har dem, men en otrevlig ägare har dem
    I väsratfall ska jag in till stan i morgon och då kanske clas ohloson har?
  • Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-03-03 07:27:12 följande:
    Personligen så tycker jag att Fleecen kan se rätt billig ut och att den sittersäckigt och inte öika utspänd. Jag gillar canvas mycket bättre!
    och jag håller med dig om canvas. Och det vet jag att Frk S oxå gör för hon har lärt mig allt (bra) jag kan
  • Tant Pruselius

Darlings - vart tror ni sillikonsprayen kan tänkas stå om tex Coop har?! Finns inte en kotte att fråga, bara en massa pansionärer och jag

• Tant Pruselius

Bohus - you are always om My mind Tror inte denna Coop är tillräckligt välsorterad, får ta det på clas o i morgon tillsammans med ventilplopparna

• Tant Pruselius
    LHUF skrev 2011-03-03 15:29:03 följande:
    Måste fråga, är det skillnad i storlek på chassina?   vi köpte ju en begagnad vagn och fick med ett helt nytt chassi med popnitar och även det gamla chassit med skruvar som hade börjat glida lite. Men det gamla känns mycket mindre när man fällt i hop det. Eller så är det vi som gör helt fel när vi skall fälla i hop det nya chassit. 

Förövrigt är jag supernöjd med vagnen så här långt, och längtar tills vi kan sätta på snurrhjulen. 
    oj aldrig hört om ett med skruvar som glider....

stlkmässigt vet jag inte men det vet garanterat allA proffs hår, men tror det är samma stlk på dem...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21