• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Kavat
    mican skrev 2010-05-25 23:21:08 följande:
    Här kommer en stolt nybliven ägare till en Bugaboo Cam. Längtar så tills den ska rulla, BF 18 Sept, så länge är den bara grymt snygg i hallen! :)
    Härligt!
  • Kavat
    straw2008 skrev 2010-05-26 10:03:42 följande:
    Just det, kollade in nya åkpåsen igår, sån fantastisk förbättring!! Dennya är TJOCK fluffig stadig.. har en dragsko där upppe så man kan stänga till den. ALLT som den gamla inte har och är! Men jag undrar.... om man ska kunna ha den i nya been med ryggen i olika lägen, blir den inte väldigt knölig i fyggen då? Om man har ryggstödet lite längre ner dvs? ??
    Ooo, sånt där får man inte skriva. Då kanske man måste ha nya åkpåsar också ju och då blir det dyrt...
  • zasata
    Kavat skrev 2010-05-26 10:31:13 följande:
    Ooo, sånt där får man inte skriva. Då kanske man måste ha nya åkpåsar också ju och då blir det dyrt...
    håller med. Men tror ni den är snygg i bee?
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-05-26 10:40:41 följande:
    Hur går det med hjulen?
  • Berit82

Funkar buggans mugghållare bra för att ha en sportflaska, 0,5 liters petflaska eller liknande i?

Tänkte jag skulle köpa en mugghållare för att ha med mig vatten när jag kommer amma. Man blir ju så förbannat törstig då.

• Kavat
    Berit82 skrev 2010-05-26 10:44:34 följande:
    Funkar buggans mugghållare bra för att ha en sportflaska, 0,5 liters petflaska eller liknande i? Tänkte jag skulle köpa en mugghållare för att ha med mig vatten när jag kommer amma. Man blir ju så förbannat törstig då.
    Den är rymlig för en halvliters PET, så nog bör väl en sportflaska också få plats...?
  • Berit82
    Kavat skrev 2010-05-26 10:45:56 följande:
    Den är rymlig för en halvliters PET, så nog bör väl en sportflaska också få plats...?
    Ja, någon borde väl få plats. Annars funkar en petflaska fint också.
  • straw2008
    zasata skrev 2010-05-26 10:40:41 följande:
    Jag ska ha den i min gamla bee, men eftersom den är lite bredare så har jag tagit bort vingarna på min beevagn :O)

Frågan är hur den sitter i ryggen? Ska gå in o prova någon dag.... Sen är det väääldigt mkt hål i ryggen på den, eftersom beevagnen oxå har massa hål i ryggen så kommer jag sy igen vissa hål som inte behövs, så den blir tätare.

Men som sagt den var allt som den gamla inte är!
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Asereht
    straw2008 skrev 2010-05-26 10:03:42 följande:
    Just det, kollade in nya åkpåsen igår, sån fantastisk förbättring!! Dennya är TJOCK fluffig stadig.. har en dragsko där upppe så man kan stänga till den. ALLT som den gamla inte har och är! Men jag undrar.... om man ska kunna ha den i nya been med ryggen i olika lägen, blir den inte väldigt knölig i fyggen då? Om man har ryggstödet lite längre ner dvs? ??
    Men så klart, det var därför jag tyckte att min kändes lite sladdrig när jag kom hem efter att ha suktat och klämt på saker i butik. Tänkte inte ens på att det är ny modell på åkpåsen. {#lang_emotions_dreamer}
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Tant Pruselius
    straw2008 skrev 2010-05-26 10:53:39 följande:
    Jag ska ha den i min gamla bee, men eftersom den är lite bredare så har jag tagit bort vingarna på min beevagn :O) Frågan är hur den sitter i ryggen? Ska gå in o prova någon dag.... Sen är det väääldigt mkt hål i ryggen på den, eftersom beevagnen oxå har massa hål i ryggen så kommer jag sy igen vissa hål som inte behövs, så den blir tätare. Men som sagt den var allt som den gamla inte är!
    Hur har du tagit bort dem?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21