• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • straw2008
    Asereht skrev 2010-05-26 10:56:19 följande:
    Men så klart, det var därför jag tyckte att min kändes lite sladdrig när jag kom hem efter att ha suktat och klämt på saker i butik. Tänkte inte ens på att det är ny modell på åkpåsen.
    Nää den gamla ger vi inte mkt för, som en fleecefilt bara i kvaliteen.

O den nya finns ju även i alla färger, även om jag nu ska välja en svart så den passar till alla sufflor :O) (har alla)
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Asereht
    straw2008 skrev 2010-05-26 11:00:26 följande:
    Nää den gamla ger vi inte mkt för, som en fleecefilt bara i kvaliteen. O den nya finns ju även i alla färger, även om jag nu ska välja en svart så den passar till alla sufflor :O) (har alla)
    Den gamla är en bra vår/höståkpåse.

Blir till att investera i en ny sen till vintern då inser jag.

Behöver en röd och en orange sufflett också så är min samling komplett efter mina önskemål, har inte alla (än iaf ).
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • straw2008
    Pruseluskan skrev 2010-05-26 10:58:58 följande:
    Hur har du tagit bort dem?
    Sitter bara med en söm utmed kanten, sprättade bort den. Om jag vill sätta på de igen tar det ca 2 min på maskinen.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • zasata
    straw2008 skrev 2010-05-26 10:53:39 följande:
    Jag ska ha den i min gamla bee, men eftersom den är lite bredare så har jag tagit bort vingarna på min beevagn :O) Frågan är hur den sitter i ryggen? Ska gå in o prova någon dag.... Sen är det väääldigt mkt hål i ryggen på den, eftersom beevagnen oxå har massa hål i ryggen så kommer jag sy igen vissa hål som inte behövs, så den blir tätare. Men som sagt den var allt som den gamla inte är!
    ta bilder då
  • Tant Pruselius
    straw2008 skrev 2010-05-26 11:22:54 följande:
    Sitter bara med en söm utmed kanten, sprättade bort den. Om jag vill sätta på de igen tar det ca 2 min på maskinen.
    Blir den rymmligare då ? Kan man få se bild? Fast jag tycker att vingarna gör den mer ombonad än den nyare
  • Mamalicious

Hallå  har en fråga och hoppas på att nån här vet svaret!
    Jag har en bee (ej plus) Var får jag tag på en suflett utan att behöva vänta i ca 10 v på leverans? Överallt där jag sett att de ens har kvar sufletter för beställning så är det en beställningsvara.. Jobbigt då jag vill ha en fin röd suffla nu! Och begagnad verkar ju omöjligt att hitta..
    Tacksam för svar!

• Tant Pruselius
    Mamalicious skrev 2010-05-26 13:55:24 följande:
    Hallå  har en fråga och hoppas på att nån här vet svaret!Jag har en bee (ej plus) Var får jag tag på en suflett utan att behöva vänta i ca 10 v på leverans? Överallt där jag sett att de ens har kvar sufletter för beställning så är det en beställningsvara.. Jobbigt då jag vill ha en fin röd suffla nu! Och begagnad verkar ju omöjligt att hitta..Tacksam för svar!
    fanns några ute på T förr förra veckan, dock ingen röd.
    Kan du inte ringa och kolla åf i din närhet? Någon kanske har en som ligger och dräller på en hylla någonstanns.
  • Emma Görander

Oj! En sån måste man ju ha!! Någon som vet om dom säljs hos någon på internet??

• Kajsan
    Berit82 skrev 2010-05-26 10:44:34 följande:
    Funkar buggans mugghållare bra för att ha en sportflaska, 0,5 liters petflaska eller liknande i? Tänkte jag skulle köpa en mugghållare för att ha med mig vatten när jag kommer amma. Man blir ju så förbannat törstig då.
    Ja oh ja, det är det jag haft min främst till. Perfekt på sommaren om man ammar!
    Jo just det!
  • Kajsan
    Mamalicious skrev 2010-05-26 13:55:24 följande:
    Hallå  har en fråga och hoppas på att nån här vet svaret! Jag har en bee (ej plus) Var får jag tag på en suflett utan att behöva vänta i ca 10 v på leverans? Överallt där jag sett att de ens har kvar sufletter för beställning så är det en beställningsvara.. Jobbigt då jag vill ha en fin röd suffla nu! Och begagnad verkar ju omöjligt att hitta.. Tacksam för svar!
    Jag tror Bonti har kvar, och kanske Kidzshop?
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21