• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Hannah74

Då ska den stå i hallen länge

jag har en här som jag inte använder längre....men kan inte sälja den för den är så fin!

Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503
  • mican
    Hannah74 skrev 2010-05-25 23:25:42 följande:
    Då ska den stå i hallen länge jag har en här som jag inte använder längre....men kan inte sälja den för den är så fin!
    Jag förstår dig... ja den är ju så snygg så den är en utmärkt inredningsdetalj!

Det jag inte löst riktigt än är skötväskan. Har ni nå bra tips på modeller till vagnen?
  • Katjan

Är det ingen som har en bil på All Black vagnen??

Har tröttnat så på min offwhite, den var fin de första veckorna sedan så tröttnade jag tyvärr på färgen... men som tur är ska en bekant köpa den utav mig.

Tänkte att en all black är lit enklare att byta topp tyg till för allt passar till svart om jag tröttnar på den helsvarta färgen.

• Kajsan
    livet från ljusa sidan skrev 2010-05-25 18:42:41 följande:
    Vem var det som hade flyttat selen på been? hur gjorde ni? jag tycker det känns så konstigt obekvämt med att den sticker ut i ryggen.
    Jag tror jag har bilder. Det är inte svårt , lossa därbak och trä ut den på sidorna istället,
    Jo just det!
  • Mymemlan

mican,
    jag har en jujbe all. Dom är jättefina! :) Har typ "hållare" man knäpper fast väskan i också :)

• straw2008
    livet från ljusa sidan skrev 2010-05-26 09:38:16 följande:
    meeen jag får ju inte loss de vita plupparna! mina fingrar blöder nästan..aj
    Alltså de är OMÖJLIGA att få bort om du satt de upp o ner... dåbörjar typ fingrarna blöda.

Men sitter de rätt är detbara att peta genom mitthålet med ett finger på sprintarna som sitter utmed långsidorna på den  vita plastgrejjen.

Men som sagt, se till att få i de åt rätt håll sen annars får du aldrig bort dem (om man inte bänder sönder med skruvmejsel eller kviv typ).
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008
    LR75 skrev 2010-05-25 22:26:44 följande:
    pics please!!!
    Har tyvärr ingen bild, vagnen står i förrådet!

Men det blir mkt mkt mer rymligt, ca 6 cm extra för rumpan o minst lika mkt för kroppen.

Med overall satt ju sonen som hej kom ohjälp mig, armarna blev helt ihopvikta liksom.

nu, asbra plats :O)
  • straw2008

Just det, kollade in nya åkpåsen igår, sån fantastisk förbättring!!

Dennya är TJOCK fluffig stadig.. har en dragsko där upppe så man kan stänga till den.

ALLT som den gamla inte har och är!

Men jag undrar.... om man ska kunna ha den i nya been med ryggen i olika lägen, blir den inte väldigt knölig i fyggen då? Om man har ryggstödet lite längre ner dvs?

??

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21