• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • bittersweeet
    Xst skrev 2010-06-20 20:07:39 följande:
    Jag har haft utan problem.
    Tack för svar!
    Vilket topset anser ni vara bäst då? Fleece eller canvas...
    Vad är det för skillnad? Känner att jag inte har nån koll :-S har en all black som jag vill byta på för att jag har hört att svart blir solblekt snabbt, och har ingen aning om jag ska välja fleece eller canvas...
  • junk

Stargirl- Det är så illa alltså. Som anat. Då blir det ett mejl till dem då, tack för tipset:)

• bittersweeet
    Fröken Småland skrev 2010-06-20 20:18:50 följande:

Fleece eller canvas är en ren smaksak. Fleece har bäst passform men canvas är mycket snyggare enligt min åsikt.

Tack för svar
  • tildan stockholm

Hur får man tag på mönster till suflett och sittdyna? Någon som vet?

• julmusten

Om fleece funkar pa sommaren beror nog pa var man bor. Fleece ar absolut for varmt pa sommaren har for oss. Men da sa lever vi i 30 gradig varme mest hela sommaren, (eller i alla fall 27-28 juni-september), och det ar fuktig luft.

Canvasen har jag inte upplevt alls som lika varm och har darfor inte bytt till sommasufletten senaste aret, (den tid jag har haft canvas).

Det jag tycker ar negativt med fleecen ar att man ser allt damm valdigt latt. Har man husdjur kan jag tanka mig att man spenderar mycket tid med the lint roller.

A andra sidan sa ser man smutsen pa canvasen pa ett helt annat satt. Jag maste testa och tvatta den nan gang. Vi anvander bara vagnen sa himla mycket. Bada mina barn har vilat och vilar i den under dagarna.

• Stargirl
    junk skrev 2010-06-20 20:49:06 följande:
    Stargirl- Det är så illa alltså. Som anat. Då blir det ett mejl till dem då, tack för tipset:)
    Jag vet inte....men jag misstänker det tyvärr
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Sofia8
    LillaMiss Piggy skrev 2010-06-20 07:19:08 följande:
    Frågar igen....finns det ultimata solskyddet? Dotter sitter framåtvänd och då kommer ju solen  rakt på henne.
    Jag tycker Bugaboos parasoll är superbra. Vi köpte precis ett parasoll till våran Bee och det blev en off white
    Vilgot 3/2-2007 - Noomi 16/4 2010
  • mamma på vift
    tildan stockholm skrev 2010-06-20 22:40:16 följande:
    Hur får man tag på mönster till suflett och sittdyna? Någon som vet?
    Man ritar själv eller köper på tradera
    Att städa när man har småbarn är som att skotta snö när det fortfarande snöar.
  • Diana och Thea
    Sofia8 skrev 2010-06-21 08:27:27 följande:
    Jag tycker Bugaboos parasoll är superbra. Vi köpte precis ett parasoll till våran Bee och det blev en off white
    Jag säger också Bugaboos parasoll!! Den är toppen.
    Thea & Max
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21