• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • JessiWill
    Sjukhus Mamman skrev 2010-06-18 21:40:01 följande:
    Lodger bunker har jag kört på, men även 7am, elodie, och uj´s åkpåsar är poppis att ha i buggan.
    okeej tack :) Dom glider inte ner så mycket då eller?
    Våran Prins beräknad till den 13 september =)
  • Noiis
    Jessiicaa89 skrev 2010-06-18 21:46:29 följande:
    okeej tack :) Dom glider inte ner så mycket då eller?
    Jag har aldrig haft problem med min lodger i nån av mina barnvagnar, däremot vet jag att det finns en del som har gnällt över både elodie och uj då dom e ganska glansiga i tyget så glider dom lätt ner oxå.
    men iaf elodie har satt små remsor på baksidan som glidskydd typ. dock vet jag inte om dom funkar!
  • JessiWill
    Sjukhus Mamman skrev 2010-06-18 22:07:51 följande:
    Jag har aldrig haft problem med min lodger i nån av mina barnvagnar, däremot vet jag att det finns en del som har gnällt över både elodie och uj då dom e ganska glansiga i tyget så glider dom lätt ner oxå.
    men iaf elodie har satt små remsor på baksidan som glidskydd typ. dock vet jag inte om dom funkar!
    Ahh jo det vet jag. Men jag har kikat runt nu och det blir nog buggans egna, sitter trots allt snyggast på vagnen, så slipper man detta att den skall kana ner osv.
    Våran Prins beräknad till den 13 september =)
  • Hannah74
    Jessiicaa89 skrev 2010-06-18 22:09:36 följande:
    Ahh jo det vet jag. Men jag har kikat runt nu och det blir nog buggans egna, sitter trots allt snyggast på vagnen, så slipper man detta att den skall kana ner osv.
    ja, den är superb!!
    Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503
  • AnPa
    piggelinlycka skrev 2010-06-16 11:12:59 följande:
    Jag är också intresserad av att veta vilka skötväskor som ni andra har.
    Jag har precis köpt en all black edition och är såklart sugen på att hitta en snygg å praktiskt skötväska till.

Buggan har ju ett lite annorlunda handtag så frågan är även vilken skötväska man ska ha för att den ska sitta bra på och inte kana ner för mycket?

tex. Oioi hobo ser ju ut att sitta bra på plats.
    Jag har en skip hop dash till min cameleon :) Tycker att den sitter kanon på handtaget och rymmer allt som behövs med sina bra fack.
  • julmusten

Hej, hej igen traden. Nu sa vet jag att det star att ni inte kan ge begagnatpris, men da undrar jag lite over nypris i Sverige? Far ni svara pa det?

Eller kan ni tipsa om nan bra sida dar jag kan hitta nypriser? Jag behover priser pa tyg och sommarsuflett med, sa inte enbart hela vagnen.

Ahhh, jag har lite angest. Buggan har ju verkligen varit med oss i alla vader, men jag vill ha joggingvagn sa jag kan ut och springa med lillkillen nar dottern ar i skolan, och vi har inte plats for tva vagnar har hemma.

• mamma på vift
    julmusten skrev 2010-06-19 02:02:18 följande:
    Hej, hej igen traden. Nu sa vet jag att det star att ni inte kan ge begagnatpris, men da undrar jag lite over nypris i Sverige? Far ni svara pa det?

Eller kan ni tipsa om nan bra sida dar jag kan hitta nypriser? Jag behover priser pa tyg och sommarsuflett med, sa inte enbart hela vagnen.

Ahhh, jag har lite angest. Buggan har ju verkligen varit med oss i alla vader, men jag vill ha joggingvagn sa jag kan ut och springa med lillkillen nar dottern ar i skolan, och vi har inte plats for tva vagnar har hemma.
    www.kidzshop.se där kan du hitta alla priser
    Att städa när man har småbarn är som att skotta snö när det fortfarande snöar.
  • Noiis
    julmusten skrev 2010-06-19 02:02:18 följande:

Klart att vi kan hjälpa till med begagnat priser också. att utrycka en åsikt om vad man kan tycka är rimligt för en barnvagn eller tillbehör är inte samma sak som att vilja köpa eller sälja.
    det handlar om hur man formulerar sig. tex. om du skriver "hej jag vill sälja min vagn för 6000 kr inkl dessa tillbehör. nån som vill köpa"  då får man räkna med att det blir liv i luckan men om man ber om hjälp med vad som är rimligt att betala för en vara så är det en annan sak. då handlar det om råd!  det bästa är endå att kolla på blocket för där finns det mesta i begagnat!
    annars så är kidzshop.se som mamma på vift rekomenderade det bästa stället att kolla på iom att dom har dom flesta reservdelar osv på sin hemsida
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21