Bugaboo-tråd nr 21
Vi har en BOZZ som är lammskinn i sittytan o sen som ett tjockt duntäcke man kan ta av (så fårskinnsdelen blir en dyna) älskar den !! O det gör visst alla andra oxå då vi fått den bortmonterad o stulen från vagnen 2 gånger.
Jag bor i Sthlm o har betalat 1600 för min senaste cameleon som var som NY ! Den saknade dock varukorg men hade två ramar skip-hop skötväska o två topset ! Du måste ju titta på båda för att avgöra värdet, för mig hade färgen stor betydelse !! Är nya chassit använt sen de tog ut de så har det ju ändå rullat 1,5 år. De andra delarna är minst 4 år gamla. Du får som sagt titta på skicket.
Det var absolut ingen stöld, hon skulle flytta till USA typ dagen efter (vagnen var ute för 5000). Köpte även en ny bee + då de precis kommit ut. Limited edition med alla originaltillbehör, extra suflett mugghållare paraply ny bb-åkpåse adapterar till maxi cosi bb-skötväska med 3 lock. En bb-filt en ny bb- dyna o säkert något jag glömt oxå.... För 3000 kr ha ha fick kvittot på allt från kidzshop o hon hade betalat 10000 en månad innan för det. En tjej som inte verkade vara i behov av pengar typ. Har även köpt en frog för 900 kr som absolut inte var ny men sålde den ändå för 3000 någon månad efter.