Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

fröken ida skrev 2011-03-26 11:10:45 följande:
    Nu har jag rejäl ångest. Jag måste beställa mina sommarsufletter från USA i helgen om min sambos mormor ska hinna få med dem till Sverige. Vilka färger blir snyggast till min frog? Jag har en marinblå och en svart liggkorg. Jag funderar på off-white. Det är snyggt till den blå men jag gillar egentligen inte kombon svart och vitt.
    gul? orange? roooooooosa!
  • Tant Pruselius

Gavagi - vad tråkigt ! Let us know vad du fick för svar. Det är ju inte sjyst att sälja en vagn som fullt funktionsduglig också stämmer inte det. Trista typer!

• Tant Pruselius
    Sjukhus Mamman skrev 2011-03-27 12:07:48 följande:
    Stämmer bra de tanten
    se jag lär mig
    Lindadjo skrev 2011-03-27 11:23:07 följande:

Är det någon som har ett mönster till cameleon-sufflett liggandes? Jag har köpt camelon-spännen till min frog, men lyckas inte få till någon bra passform på sufflan

Ser ju att det finns på Tradera, men 100 kr?! Då kan jag lika gärna testa mig fram till det blir rätt känner jag, vet ju inte ens hur bra de mönstrena är?

du jag har ju en extra denim-suffla, ska jag skicka över den? är det till hjälp?
  • Tant Pruselius
    gavagai skrev 2011-03-27 12:13:25 följande:
    EJag börjar få ordning på mitt Frog-mönster nu, men har inte ritat något till Cameleon än. Jag ska dock göra det, när jag köpt de bågarna. Efter det kanske jag kan hjälpa till. Glad

En fråga till... Kan ni se vilken sorts chassi detta är? cgi.ebay.de/Bugaboo-Cameleon-Gestell-/3206742...
    Gammalt eller nytt? Var sitter de där snäppfästena eller vingmuttrarna? Också, om någon kan tyska, vad är det som ev. inte är original på vagnen? Jag tycker att de första meningarna i annonsen är svårtydda.
    tror det är det äldre med vingmuttrar, men lite osäker - inväntar proffsen
    Dem sitter  i  höjd med bromsen nästan, under  det svarta på styret. - ser ut som vingmuttrar där - el snarare ser det ej ut som snappfästen
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-03-27 12:29:51 följande:
    Tack lilla Tanten, men det behövs inte Det har löst sig ändå nu. *älskar den här tråden*
    "lilla" haha, du vet att ag precis lagt på mig 20kg+  så jag  är allt  annat  än liten
  • Tant Pruselius
    Tant Pruselius skrev 2011-03-27 12:33:43 följande:
    "lilla" haha, du vet att ag precis lagt på mig 20kg+  så jag  är allt  annat  än liten
    to mutch information ?!
  • Tant Pruselius
    Stumpelottan skrev 2011-04-02 14:49:14 följande:
    Sjukhus Mamman:

Kul att höra att du varit så nöjd med Cameleonen!
    Blir lite nyfiken bara, vilka vagnar har du mer haft?
    Någon av de jag funderar på (Brio Go, Teutonia Cosmo/Fun, emmaljunga Nitro City)??
    jag har haft teutonia fun (3st) fattar inte alls den vagnen, men en kompis har haft den, som enda vagn (??? )
    och hon var nöjd. 2 av mina kompisar kör cosmon och båda är super nöjda..
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21